دکوراسیون داخلی در تبریز
استودیو تبلیغاتی هانی در مراحل تغییر دکوراسیون دفتر و آفیس شما مشتریان عزیز برای آیتمهای زیر و …
- پارتیشن دوجداره
- پرده
- کرکره قابل کنترل
- میز مدیریت
- میز کارمندی
- میز منشی
- میز کنفرانس
- جا کفشی
- کانتر
- ریسبش
- نفایلینگ
- کتابخانه میز
- آزمایشگاهی
- دیوار پوش
- پارکت سقف
- آرم استرانگ
- کناف دکوراتیو بانور پردازی
- میزتمام چوپ
- ام دی اف با
- کمد
- بایگانی یا درب ریلی و گازی
- تخت خواب کمجا
- میز جلو مبلی
- میز تلویزیون
- میز کامپیوتر
- طراحی سه بعدی
در مراحل مشاوره ، تولید و اجرا ،طراحی دکوراسیون داخلی در تبریز اماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیر میباشد.
اصول طراحی آفیس مدرن
توجه به موقعیت مکانی آفیس از مهمترین جزئیاتی است که هنگام طراحی اتاقهای کار باید به آن توجه داشته باشید. به این فکر کنید که کارکنان در کجای دفتر راحتتر میتوانید کار خود را انجام دهند. این مکان باید در دسترس دستشویی دفتر مدیریت و همچنین آرام از نظر صدا و فضا باشد. هدف شما ایجاد محیطی جذاب و کاربردی برای کارکنانتان است. پس در انتخاب مبلمان، تجهیزات اداری و … نیز باید بسیار دقت کنید. چیدن وسایل اضافی علاوه بر احساس شلوغی، استرس و آشفتگی هم در محط کار ایجاد خواهد کرد. این مکان باید به اندازه کافی بزرگ و راحت باشد تا بتواند به صورت حرفهای برای کار مورد استفاده قرار گیرد.
شما وهمکارانتان برای انجام کارهای خود به یک محیط آرام نیاز دارید. برای این منظور، دکوراسیون دفتر کار خود را طوری انتخاب کنید که احساس آرامش و رضایت را القا کند. از رنگهای آرام و خنثی مانند سفید، خاکستری، بژ و نقرهای را برای دیوارهای اتاق یا عناصر موجود در محیط استفاده کنید. این رنگها تاثیر زیادی در القای آرامش به افراد حاضر در محیط دارند.
دقت داشته باشید که دکوراسیون دفتر کار ساده و بسیار منظم باشد. استفاده از تزئینات زیاد و پرهیجان، استرس ایجاد میکند و باعث عدم تمرکز شما خواهد شد.
برای گرفتن مشاوره رایگان از طراحان دکوراسیون داخلی درتبریز متعلق به استودیو هانی میتوانید همه روزه از ۹ صبح تا ۹ شب تماس بگیرید.
مبلمان هوم آفیس
کارمندان شما قرار است در طول روزهای کاری، برای مدت طولانی روی این صندلی بنشینند. پس صندلیهایی با پشتی قابل تنظیم و دارای منحنی انتخاب کنید. استفاده از صندلیهای استاندارد و با قابلیت تنظیم ارتفاع برای هر فرد، مانع از آسیب به ناحیه کمر و پشت افراد خواهد شد.که نتیجاتا این کار راندمان کاری آن افراد را نیز افزایش خواهد داد. بهتر است از میز کار با ارتفاع قابل تنظیم استفاده شود. فضای روی میز نیز باید به گونهای باشد که به راحتی بتوان دستگاههای الکترونیکی و لوازم کاری را روی آن قرار داد.همچنین فضایی برای پوشش دادن انواع سیم کشی ها باید تعبیه شود تا از بهم ریختگی فضای روی میزها جلوگیری کرد.
در نهایت، مبلمان و صندلیهای انتخابشده را در تناسب با سبک کاربری آفیس خریداری کنید. به عنوان مثال، اگر آفیس یا دفتر شما برای کار در زمینه مارکتینگ است، مبلمان و صندلیهایی اعیان و شیک تهیه نمایید.
کفپوشها بسار مهم هستند
از نکات کلیدی در انتخاب کفپوش مناسب، دوام ، طراح و رنگ کفپوش است. اولین آیتمی که هنگام ورود به یک دفتر به چشم میآید کفپوشها هستند؛ بنابراین باید تاثیر مثبتی داشته باشند. معمولا کفپوشهای چوبی مانند پارکتها ظاهری زیبا و بسیار شیک به دفتر میدهند.
در مورد رنگ کفپوش نیز حساسیت زیادی داشته باشید. سعی کنید رنگی را انتخاب نمایید که با نورپردازی اتاق هماهنگ بوده و به روشنایی اتاق کمک کرده همچنین با فضای بیزینسی و مبلمان دفترتان هماهنگ باشد. کفپوشهای دیگری همچون کاشی فرشها وجود دارند که مهمترین مزیت کاشی فرش، طول عمر بسیار بالای آنها است. متریالهای دیگری مثل وینیل و لمینت که از لحاظ شرایط ظاهری شبیه به سنگ و چوب است. این محصول زیبا علاوه بر سازگاری با محیط زیست، بسیار مقرون به صرفه بوده و میتوان آن را جزء محصولات اقتصادی دانست.
اگر به دنبال احساس چوب واقعی در آفیس خود هستید، میتوانید لمینت را انتخاب کنید. این گزینه با اینکه از نظر قیمتی بسیار گران است، اما ظاهری فوقالعاده و بسیار شیک به دفتر شما میدهد. دقت کنید که لمینت شرایط نگهداری خاصی دارد. مثلاً اینکه از ریختن آب و مایعات بر روی آن باید خودداری کرد.
دکوراسیون داخلی در تبریز