ساعات پاسخگویی: 9 صبح الی 9 شب

تنوع هدیه تبلیغاتی در تبریز برای انواع شارژر

تنوع هدیه تبلیغاتی در تبریز برای انواع شارژر

انواع شارژر گوشی

  • شارژر دیواری
  • شارژر فندکی
  • شارژر گوشی رومیزی
  • شارژر بی‌سیم

از انواع هدیه تبلیغاتی در تبریز میتوان از شارژرها،به عنوان کاربردی ترین نوع آن برای تمامی اقشار نام برد.هیچ محدودیتی در سن و جنس و رده کار ندارند و امروزه برای تمامی افراد مورد نیاز هستند.

 

معرفی انواع شارژر موبایل

با افزایش تنوع موبایل، انواع شارژر تولید شده است که در ادامه به معرفی انواع آن خواهیم ‌پرداخت. پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا همه افراد موبایل خود را زیاد استفاده کنند. استفاده دائم از گوشی‌های همراه باعث کاهش شارژ باتری آنها می‌شود.و نیاز به شارژ شدن روزانه دارد. برای  افزایش شارژ باتری، می‌توان از انواع شارژ موبایل استفاده کرد. شارژرهای موبایل تقریبا همگی به یک روش عمل می‌کنند با وارد کردن جریان برق به گوشی باتری آن را شارژ می‌کنند.

هدیه تبلیغاتی در تبریز

شارژرهای وایرلس

باتری گوشی‌های هوشمند دوام زیادی ندارد و معمولا به طور میانگین ۶ ساعت شارژ آنها تمام می‌شود. شارژرهای کابلی، معمولا پاره می‌شوند یا پس از مدتی به خوبی شارژ نمی‌کنند. شارژرهای بی سیم جایگزین مناسبی برای شارژرهای کابلی هستند چراکه همانطور که از نام آن میاید، فاقد سیم هستند.این شارژر‌ها بدون کابل و بدون سیم یا آداپتور متناوب مخصوص دستگاه هستند که با شارژ القایی دستگاه‌های متوسط مثل گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و پخش کننده‌های را شارژ می‌کنند. در شارژ القایی یک آداپتور به نقاط تماس صفحه پشتی دستگاه متصل می‌شود و هنگامی که نیاز به شارژ دارد، برروی یک پد شارژر رسانایی که به یک پریز متصل است، قرار می‌گیرد. شارژر وایرلس نسبت به شارژر کابلی خیلی کندتر گوشی را شارژ می‌کند اما هر سال شاهد پیشرفت و افزایش قدرت این شارژرها هستیم.

 

اگه دنبال یک هدیه تبلیغاتی در تبریز برای مشتری خود هستی استودیو هانی شارژر وایرلس را به شما پیشنهاد میکند.

شارژرهای فندکی

این شارژرها به شارژر ماشین ،نیز معروف هستند چراکه به خروجی فندک ۱۲ ولتی داخل ماشین وصل می‌شوند و سپس به وسیله آن می‌توان تلفن همراه  با آن شارژ کرد. تلفن همراه به وسیله درگاه یا سیم کابل برق ساده به شارژر ماشینی متصل می‌شود.

شارژرهای USB

این مدل ها،ﺷﺎرژرﻫﺎی ﻧﺴﺒﺘﺎ ﻣﺤﺒﻮب ﻫﺴﺘﻨﺪ، اﯾﻦ ﺑﻪ اﯾﻦ دﻟﯿﻞ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺗﻤﺎم ﻧﯿﺎز ﺷﻤﺎ ﯾﮏ ﭘﻮرت یو اس پی اﺳﺖ ﮐﻪ به‌طور ﻣﻌﻤﻮل ﺑﻪ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮﻫﺎی روﻣﯿﺰی و ﻟﺐ ﺗﺎپ ﻣﺘﺼﻞ اﺳﺖ. در صورت عدم اتصال به شارژر دیواری شارژ اغلب کندتر است اما شارژرهای هنوز بسیار راحت و کارآمد هستند.

بازکردن در واتساپ
واتساپ
سلام
آیا کمک لازم دارید؟