ساعات پاسخگویی: 9 صبح الی 9 شب

تفاوت عکاسی صنعتی در تبریز با عکاسی تبلیغاتی

عکاسی صنعتی در تبریز (Industrial photography in Tabriz) و تفاوتش با عکاسی تبلیغاتی ،موضوع این مقاله میباشد،با هانی گرافیک همراه شوید.۰۹۳۷۹۰۵۰۴۲۱

تفاوت عکاسی تبلیغاتی و صنعتی در چیست؟

در مقالات قبلی به صورت کامل عکاسی صنعتی در تبریز را توضیح دادیم. با این وجود بسیاری از افراد آن را با عکاسی تبلیغاتی اشتباه می‎گیرند.پس در این مقاله سعی بر توضیح تفاوت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی داریم.

عکاسی صنعتی در تبریز تمامی جزئیات محصول به‌صورت کامل به بیننده، نشان داده می‌شود و تمرکز بر روی کالا و مشخصات آن خواهد بود؛ ولی در عکاسی تبلیغاتی،یک احساس نیاز در کاربر ایجاد شده و با روش‌های خلاقانه و هنری به کاربر گفته می‌شود که جای این محصول در کنار شماست.

هم عکاسی تبلیغاتی و هم صنعتی انواع تخصصی و مهمی از عکاسی هستند که باید به دست عکاسان با تجربه و ماهر انجام شوند. گرچه این دو تفاوت‎‏هایی با هم دارند. خیلی راحت امکان اشتباه گرفتن آن‎ها وجود دارد، چون هر دو به بازاریابی یک چیزی می‎پردازند ولی در واقع بسیار متفاوت با هم هستند.

ملزومات عکاسی صنعتی در تبریز:

در عکاسی صنعتی، شما به بهترین تجهیزات ممکن نیاز دارید از جمله:

  • لنزهای زاویه باز
  • لنز زوم
  • سه‎پایه
  • نورپردازی
  • فیلترهای ضروری

هم‎چنین ممکن است از برنامهای کامپیوتری برای ویرایش عکس استفاده کنید تا هرگونه نقص احتمالی در موقع عکاسی برطرف شود. در عکاسی صنعتی مهم است که به یاد داشته باشید همه چیز در مورد جزئیات محصول است.

نورپردازی، پس زمینه صحنه باید به شکلی صورت گیرد که توجه به محصول را افزایش داده و حواس مشتری را از آن پرت نکند.

عکاسی تبلیغاتی چیست؟

عکاسی تبلیغاتی پر زرق و برق‎‌تر است. نوعی از عکاسی که البته خود زیرشاخه عکاسی صنعتی به شمار می‎رود و به احتمال زیاد در چندین صفحه از یک مجله شاهد استفاده از آن بوده‎اید. تصاویر تبلیغاتی بیشتر در مورد به تصویر کشیدن یک ایده یا یک احساس هستند. به نسبت عکاسی صنعتی جنبه تبلیغاتی این نوع عکاسی بیشتر است. در عکاسی صنعتی، شما در حال عکاسی یک محصول هستید و حس آن هستید.

اما به عنوان یک عکاس تبلیغاتی، شما با آن‎که هنوز در حال فروش یک محصول یا حس هستید، ولی از تصویر خود برای بیان یک داستان استفاده می‎کنید تا خدمات یا کالای شما جذابیت بیشتری داشته باشد. شما با گفتن چیزی که محصول به نمایش می‎گذارد انگیزه خرید را در افراد به وجود می‎آورید، تا این‎که محصول را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشید.مانند عکاسی از محصولات آرایشی که همیشه داستان های زیادی پشت هر عکس است.

بازکردن در واتساپ
واتساپ
سلام
آیا کمک لازم دارید؟