ساعات پاسخگویی: 9 صبح الی 9 شب

نقاشی در تبریز برای تبلیغات

نقاشی در تبریز (Painting in Tabriz)برای تبلیغات،موضوع مقاله ماست،با هانی گرافیک همراه باشید.

طبق گزارشی مربوط به سال ۲۰۱۶، مردم روزانه به طور متوسط در معرض ۶۰۰۰ آگهی تبلیغاتی هستند. از این آمار، میانگین ۱۰۰ آگهی مورد توجه است و ما تنها با ۱۰ آگهی تبلیغاتی جذب می شویم. رقابت برای جلب توجه بیشتر جدی است و برای اینکه بهترین باشید، نقاشی در تبریز برای تبلیغات، باید نسبت به بقیه برجسته تر باشد تا مورد توجه قرار گیرد.

نقاشی تبلیغات دیواری

قطعا تا به حال با تبلیغات دیواری که به صورت نقاشی بر دیوار اجرا شده‌اند در سطح شهر و یا اتوبان‌های برون شهری مواجه شده‌اید. این تبلیغات با طرح‌های خاص و منحصر به فردی که دارند توجه افراد زیادی را به خود جلب می‌کنند.

تبلیغات محیطی (OOH)

تبلیغات دیواری

تبلیغات دیواری (Wallscape advertising) یکی از اشکال تبلیغات محیطی است که در بازاریابی تاثیر بسیاری می‌گذارد. تبلیغات دیواری را به شیوه‌های مختلفی می‌توان ایجاد نمود اما معمولا به صورت نقاشی بر دیوار‌های بیرونی ساختمان‌های یا دیوارهارسم می‌کنند. همچنین این تبلیغات بر دیوار ساختمان‌های نزدیک مراکز خرید و پارکینگ گاراژ‌ها بسیار مورد توجه است.نقاشی در تبریز برای تبلیغات روی دیوارها به صورت چشمگیر و در ابعاد بزرگ انجام می‌شود چرا که باید جزئیات آن از فواصل دور قابل رویت باشد. اجرای تبلیغات دیواری نیاز به برنامه و استراتژی دارد زیرا محتوای تبلیغ به مدت طولانی برروی دیوار می‌ماند.

چگونگی نقاشی تبلیغات دیواری

نقاشی دیواری عموما بوم‌هایی هستند که از وینیل یا مواد دیگری ساخته می‌شوند یا به صورت نقاشی‌هایی هستند که بر دیواره بیرونی ساختمان‌ها اجرا می‌شوند. از آنجایی که دیوار‌های ساختمان‌ها ابعاد گوناگونی دارند اندازه‌ی خاصی برای این دسته از تبلیغات محیطی تعریف نشده است و سایز آن‌ها به اندازه‌ی دیوار بستگی دارد. طراحی تبلیغات دیواری باید به گونه‌ای خاص و منحصر به فرد صورت بگیرد چون در آگاهی مردم از برند نقش مهمی را ایفا میکند.

مزایای تبلیغات دیواری

نقاشی تبلیغات دیواری اگر در مناطق پر رفت و آمد قرار دارند،دارای مزایای مختص به خود هستند که عبارتند از:

در این نوع تبلیغات رقابت کمتر است : از آنجایی که تعداد جا‌هایی که بتوان نقاشی در تبریز برای تبلیغات را اجرا کرد محدود هستند، بالطبع رقابت کمتری برای دیده شدن تبلیغات وجود دارد پس تلاش کمتری برای جلب توجه می‌طلبد.

در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند : تبلیغات دیواری جذاب و یکتا برای مردم جالب هستند و این امکان وجود دارد که افراد با آن‌ها عکس بگیرند و در شبکه‌های اجتماعی خود انتشار دهند،در نتیجه تبلیغ فراتر از جایی که آگهی در آن وجود دارد، می‌رود و تعداد افراد بیشتری آن را می‌بینند.

تاثیر گذاری عمده‌ای دارند : همانطور که گفتیم اگر طراحی شما منحصر به فرد و خوب باشد می‌تواند توجه افراد سوار بر خودرو یا در حال پیاده روی و نیز رسانه‌ها را به خود جلب کند. استفاده از المان‌های خیره کننده در کنار تبلیغ، می‌تواند تاثیر تبلیغ را چندین برابر کند.

خلاقانه هستند : در اماکنی نظیر جاده‌های برون شهری، المان تبلیغاتی زیادی وجود ندارد در این شرایط می‌توان از دیوار‌های ساده کارخانه‌ها، سوله‌ها و … جهت ارائه تبلیغات استفاده نمود این کار می‌تواند در محیطی که تبلیغی وجود ندارد نوعی خلاقیت به حساب بیاید زیرا در واقع استفاده از ظرفیت‌های بالقوه محسوب می‌شود. 

امکان دسترسی همیشگی وجود دارد : تبلیغات دیواری دیر به دیر پاک یا تعویض می‌شوند از این جهت افراد می‌توانند برای مدتی طولانی به آن دسترسی داشته باشند.

هانی گرافیک

ساعات پاسخگویی: 9 صبح الی 9 شب

با ما در تماس باشید.

Powered by WpChatPlugins
بازکردن در واتساپ
واتساپ
سلام
آیا کمک لازم دارید؟

با ما تماس بگیرید:
09379050421

ساعات پاسخگویی: 9 صبح الی 9 شب