
تحلیل طراحی لوگو در تبریز برای شرکت آنآتا
طراحی لوگو در تبریز (Logo design in Tabriz) برای شرکت آنآتا.موضوع این مقاله ازهانی گرافیک میباشد.با ماهمراه شوید. تاریخچه گروه صنعتی نجاتی (آناتا) طراحی لوگو در تبریز خاطرات کودکى من (از ۱۳۱۶ تا ۱۳۴۶) در یک کارگاه کوچک قندریزى در یکى از خیابانهاى قدیمى تبریز شکل گرفت. پدر من در آن کارگاه، شکر سفید را به قند قالب گیرى شده

تاریخچه طراحی لوگو کوکاکولا
طراحی لوگو Logo design) ) برای برند کوکاکولا یکی از که یکی از معروف نوشیدنی درجهان است. در سال ۱۸۸۶در ایالت ویرجیای آمریکا قانونی برای منع مشروبات الکلی به تصویب رسید.پس از وضع این قانون دکتر جان اس پمبرتون که نوشیدنیها ی الکلی در داروخانهها به فروش می رساند، تصمیم گرفت تا آنها را با نام تجاری جدید و

اصول طراحی لوگو برای فروشگاه اینترنتی
طراحی لوگو را (logo designing)در سال های اخیر اکثر شرکت ها با هدف گسترش حوزه فعالیت خود و ارائه خدمات به مخاطبان بیشتر اقدام به راه اندازی وب سایت یا فروشگاه اینترنتی کرده اند. کسبوکارها و فروشگاههای آنلاین، مانند فروشگاههای فیزیکی، نیاز به نام تجاری و لوگوی اختصاصی دارند تا خود را به مخاطبان هدف معرفی کنند. لوگوی فروشگاه یا

آیا هوش مصنوعی میتواند همانند یک دیزاینر،طراحی لوگو انجام دهد؟
باید در نظر گرفت که هوش مصنوعی نیز بدست انسان خلق شده و هرگز خلاقتر و باهوش تر ازاو نمیتواند باشد،تنها مزید هوش مصنوعی دسترسی سریع به بانک اطلاعاتی است،و در مقابل انسان که از اتفاقات آنی و لحظه جرقه ای در ذهنش خلق میشود همیشه میتواند بر او پیشی داشته باشد.با قبول این اصل به ادامه مقاله میپردازیم. ایده

طراحی لوگو در تبریز را با ما تجربه کنید
طراحی لوگو در تبریز (Logo design in Tabriz) را با هانی گرافیک تجربه کنید چون، لوگو قرار است برند شما را با استفاده از اشکال، فونت ها، رنگ ها و تصاویر نشان دهد،بنابراین نباید از طراحی لوگو خود غافل شوید. تیم طراحی لوگو در تبریز مرتبط با هانی گرافیک در خدمت شماست تا با ارائه ایده هایی نو و جذاب

مهم ترین دلایل تغییر طراحی لوگو
طراحی لوگو (Logo design) و تغییرات آنSlack. اخیراً لوگوی شرکت خود را تغییر داده و با این کار سر و صدای زیادی در بین مردم ایجاد کرده است و مانند همه موارد مشابه تغییر لوگوی شرکت، پس از یک ماه تمام سروصداها با آرامش از بین رفت. ما درمجموعه هانی گرافیک این مقاله را در زمینه طراحی لوگو خدمت شما

نکاتی برای طراحی لوگو در تبریز
نکاتی برای طراحی لوگو در تبریز طراحی لوگو در تبریز (Logo design in Tabriz) و این جمله” متأسفانه شما مرا درک نمی کنید” اگر لوگوها می توانستند حرف بزنند، حتما این عبارت را از آنها می شنیدید! به نظر می رسد بسیاری از افراد خود را متخصص و مسلط در طراحی لوگو می دانند، اما بسیاری از طراح های لوگو

فضای منفی در طراحی لوگو
فضای منفی در طراحی لوگو فضای منفی در طراحی لوگو( Logo design)شاید بارها به گوشتان خورده باشد،در هنر و طراحی لوگو، فضای نگاتیویا همان منفی، فضای پس زمینه اطراف و بین سوژه یک تصویر است. به عنوان مثال، در تصویر درخت خرما در مقابل آسمان، شکل درخت فضای مثبت، آسمان و فضای بین شاخه ها و برگ ها فضای منفی

طراحی لوگو در تبریز با تحلیل آرم فندی
طراحی لوگو در تبریز با تحلیل آرم فندی طراحی لوگو در تبریز (Logo design in Tabriz) و تحلیل آرم برند فندی،در این مقاله از هانی گرافیک شما را با لوگوی فندی، تاریخچه آن و عوامل موثر در طراحی آن آشنا می کنیم.لوگوی فندی یک لوگوی افسانه ای است،در واقع لوگوی برند فندی از خود برند پیشی گرفته و هویت منحصر