عکاسی صنعتی در تبریز Photography in Tabriz ،و ترفندهای آنرا برای کیک و شیرینی را در این مقاله بخوانید.
حوزه کیک و شیرینی خوشمزهترین بخش دنیای عکاسی صنعتی در تبریز است،اما متاسفانه علیرغم مهارت بانوان ایرانی در شرینی وکیک پزی، عکاسی از آنها اصلا وضع مناسبی ندارد. همواره رعایت کردن نکات ریز باعث میشود عکس شما از یک عکس عادی تبدیل به یک عکس تبلیغاتی و حرفه ای شود. از تکنیکهای عکاسی تبلیغاتی کیک و شیرینی در اینستاگرام، رستورانها، کافی شاپها و مشاغل خانگی استفاده میشود. در این مقاله قصد داریم تا شما را با عکاسی درست و اصولی این حوزه آشنا کنیم. تا انتهای مقاله همراه هانی گرافیک باشید.

نکات اولیه عکاسی صنعتی در تبریز برای کیک و شیرینی
علاوه بر ارسال محتوای با کیفیت در مورد غذا و کیک، یاد گرفته ایم که عکاسی غذا مینیمال یا در این مورد خاص عکاسی از کیک و شیرینی باعث جذب مخاطب شده و حتی آنها را به حرفه شما معتاد می کند. عکس های بد، تاثیر منفی بر میزان فروش شما دارند. با این حال باید تلاش کرد تا در هر نوع عکاسی تبلیغاتی، پیشرفت کرد. گاهی میتوان عکس های بد را کنار عکس های زیبایی که گرفته اید منتشر کنید تا نشان دهید چقدر پیشرفت کرده اید.

روند اجرا و تحویل پروژه عکاسی صنعتی در تبریز از کیک و شیرینی
تیم ما در استودیو هانی برای عکاسی کیک و شیرینی ابتدا نیاز و الویتهای کسب و کار شما را در نظر میگیرد. مراحل انجام پروژه عکاسی کیک به ترتیب زیر است:
- ثبت سفارش
- شنیدن سلیقه، انتظارات و نظرات و اید آلهای شما
- اجرای پروژه عکاسی حرفهای از شیرینی و کیک
- ارسال خروجی اولیه عکس محصولات
- ادیت آن
- تحویل پروژه

چرایی نیاز مشاغل به عکاسی تبلیغاتی شیرینی و کیک ؟
- کارخانه تولید کننده شیرینی و کیک آماده: کارخانهها و واحدهای بزرگ صنعتی بیشتر از بقیه مشاغل نیاز به تبلیغات حرفهای دارند. وجود رقیب و نوسانات بازار باعث افزایش حساسیت در زمانبندی تولید و فروش محصول میشود. از طرفی رفتار برندهای مطرح زیر ذرهبین همه افراد جامعه قرار دارد بنابراین یک برند معروف برای حفظ جایگاه خود باید حرفهای تر عمل کند. ارائه تبلیغات مناسب و عکسهای حرفهای از جمله کارهایی است که باعث افزایش اعتبار هویت تجاری میشود.
- شیرینی فروشیها: همه شیرینی فروشیها برای کیک و شیرینیهای سفارشی، کاتالوگ دارند و از این کاتالوگها برای ارائه به مشتری و دریافت سفارش از آنها استفاده میکنند. استفاده از عکسهای بیکیفیت و تار به عنوان نمونه کار، این پیام را به مشتری میدهد که شما قادر به برآورده کردن نیاز او نیستید. در نتیجه از خرید محصولات شما منصرف میشود. ارائه عکسهای حرفهای همیشه باعث جلب اعتماد افراد و افزایش فروش شما میشود.
- آموزشگاه کیک و شیرینی: شما به عنوان یک آموزشگاه آشپزی و شیرینیپزی برای جلب نظر افراد و ترغیب آنها به آموزش دیدن نیاز به ارائه نمونهکارهای باکیفیت دارید در غیر این صورت نمیتوانید هنرجویی جذب کنید.