طراحی لوگو در تبریز (Logo design in Tabriz) اگر میخواهید برند شما فراتر از یک نام تجاری، به منبعی الهامبخش در زندگی کارکنان سازمان و مشتریان تبدیل شود، انتخاب یک شعار سازمانی هوشمندانه که علاوه بر طراحی لوگو و برند، یک کار اساسی برایتان محسوب میشود، یکی از مهمترین اقدامات در این راستا است. این دقیقاً همان کاری است که برندهای بزرگ انجام میدهند و نتیجهاش این است که مشتریان زیادی از آنها در زندگی خود الهام میگیرند و افراد زیادی یافت میشوند که شاید هیچ وقت از محصولات یا خدمات آن برند استفاده نکنند ولی میتوانند پشتیبانان معنوی خوبی برای آنها در میان مردم باشند.
شعار سازمانی و طراحی لوگو در تبریز
شعار تبلیغاتی درون و بیرون سازمان را تحت تاثیر قرار میدهد …

مزایای شعار تبلیغاتی
انتخاب صحیح شعار سازمانی میتواند انرژی کارکنان و مدیران برند را به سمت اهداف اصلی برند همسو کند و هماهنگی و روحیهی مضاعفی در وجود سازمان بدمد. در کنار این اتفاق، حرکت به سمت تحقق شعار سازمانی در درازمدت و مشاهده این روند توسط مشتریان، شخصیت برند را در نظر آنها بهبود میدهد و حکایت از وجود یک رهبری هوشمند در سازمان میکند.طراحی لوگو در تبریز
از آن جایی که شعار سازمانی، تفکر یک برند را میرساند و از ارزشهای ژنتیکی برند سرچشمه میگیرد، معمولاً به ارزشهای ظاهری مانند قیمت یا ابعاد محصول، به طور مستقیم توجه ندارد و حتی ممکن است اشارهای به محصول یا خدمات سازمان نکند. به همین دلیل نباید شعار سازمانی را با شعار تبلیغاتی اشتباه گرفت.
شعار تبلیغاتی ناظر به یک محصول خاص و با توجه به زمان، مکان و در جهت دستیابی به هدف آن انتخاب میشود و عمر آن متناسب با عمر فروش محصول ممکن است کوتاه یا بلند باشد و همچنین با انگیزه تحریک مخاطبان برای خرید محصول انتخاب میشود. یک سازمان در تمام طول عمر خود ممکن است برای هر محصول یک شعار تبلیغاتی جداگانه داشته باشد و هر کدام از آنها را به فراخور متغیرهای بازاریابی تغییر دهد ولی شعار سازمانی معمولاً فقط یکبار و همزمان با تولد برند انتخاب میشود و جاودانه است.یک روش ساده برای تشخیص شعار سازمانی از شعار تبلیغاتی این است که ببینید که آیا شعار مورد نظر بعد از مدت طولانی مانند ۱۰ یا ۲۰ سال هم هنوز هم کاربرد خواهد داشت یا خیر؟

شعار تبلیغاتی معمولاً در این آزمایش مردود میشود و نمیتواند دوام داشته باشد.ما در مجموعه «بمان» با آنالیز هویت و ژنتیک برند و همچنین با در نظر گرفتن استانداردهای بینالمللی برای انتخاب شعار سازمانی، افتخار این را داشتهایم که به مدیران برندهای داخلی و بینالمللی متعدد جهت انتخاب آگاهانهی شعار سازمانی کمک کنیم. از شما دعوت میکنیم تا در کنار شما هم باشیم.