ساعات پاسخگویی: 9 صبح الی 9 شب

چاپ در تبریز و بسته بندی

چاپ در تبریز Printing in Tabrizو بسته بندی،مهمترین سوالی که برای صاحبان انواع کسب و کار چه کوچک و چه بزرگ پیش می آید این است که  بسته بندی من چگونه می تواند بازار را از آن خود کند؟  چگونه طراحی بسته بندی من را از رقبایم متمایز خواهد کرد؟ چگونه می توانم مانند برندهای بزرگ در ذهن مخاطبان خود ثبت شوم؟

اولین نکته مهمی که هر مشتری باید بدانید،این است که طراحی جعبه یا بسته بندی هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری بزرگ ست. هانی گرافیک به پشتوانه ی بیش از ده سال فعالیت حرفه ای در حوزه طراحی و دیزاین در کنار کسب و کار شما ست تا بار دغدغه هایتان را کم کند.

طراحی باکس و بسته بندی اولین چیزی ست که با مخاطب شما ارتباط بصری برقرار خواهد کرد پس از جاذبه ی طراحی حرفه ای غافل نشوید. در ابتدا وظیفه ی طراحی پک یا پکیج های بسته بندی و تمیزی ساخت باکس بسته بندی القای حس زیبایی به کاربر برای خرید مجدد و تکراری ست . تمرکز طراحی بسته بندی و ساخت بسته بندی فقط به استفاده از خلاقیت های گرافیکی نیست بلکه به نوع ساخت یا به زبان ساده تر شکل کاربردی بسته بندی و متریال آن نیز میباشد .

چاپ در تبریز و بسته بندی

بزرگترین طیف جعبه‌های مقوایی برای بسته بندی محصولات

بخش چاپ در تبریز ما سال‌هاست به گسترش طراحی در جعبه‌ و بسته بندی خود ادامه داده است تا خواسته‌های مشتریان خود را برآورده کند. با بیشتر برندهای مطرح استانی همکاری داشته‌ایم. مطمئن هستیم که راه حلی برای شما نیز داریم.

  • مزایای رقابتی و تحویل سریع به مشتریان
  • حداقل مقدار سفارش کم مناسب کسب و کارهای کوچک
  • بسته بندی محصول مناسب برای هر بودجه‌ای
  • خدمات بسته بندی سفارشی و اختصاصی
  • کارکنان دوستانه و متخصص حوزه چاپ در تبریز

بسته بندی چیست؟

بسته بندی به کلیه فرایند های طراحی، تولید و ارزیابی پوششی که محصول در آن قرار میگیرد ،گفته میشود. یکی از مهم ترین و اصلی ترین وظایف بسته بندی، حفاظت از محصول و در عین حال، ایجاد جذابیت بصری برای جلب نظر مشتری است. بسته بندی محصولات عموما شامل سه قست میباشد. بسته اولیه (مانند خمیردندان که در لوله پمپ خود قرار میگیرد)، بسته ثانویه (جعبه تک محصول) و بسته نهایی (جعبه ای که خمیردندان ها در آن قرار میگیرد.)

دلایل استفاده از بسته بندی حرفه ای؟

مزایای بسته بندی

امروزه بسته بندی صرفا برای حفاظت از محصول استفاده نمیشود، بلکه بعنوان ابزاری برای افزایش فروش و همچنین ایجاد ارزش ویژه برند مورد استفاده قرار میگیرد. از جمله دلایلی که در عصر حاضر بسته بندی برای شرکت ها بسیار مهم شده است میتوان به موارد زیر اشاره داشت:

بسته بندی خلاقانه ، خود محصول را میفروشد.

اغلب خرید های انجام شده در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها توسط خود مشتریان انجام میشود و اگر محصول شما دارای بسته بندی متمایزی از رقبا باشد، شانس بیشتری برای انتخاب شدن توسط مصرف کننده دارد. یکی از روش‌های بسته بندی خلاقانه، بسته بندی با کاغذ کرافت است.

بازکردن در واتساپ
واتساپ
سلام
آیا کمک لازم دارید؟