ویژگیهای که طراحی لوگو را خاص میکنند.
هر بیزینسی برای شروع و رشد نام تجاری خود قطعا به یک لوگو نیاز دارد تا در صنعت خود به خوبی شناخته شود،وقتی برای طراحی لوگو سراغ آژانسهای تبلیغایی میروید، باید ذهنیت درستی داشته و به طراح انتقال دهید.داشتن یک طراحی لوگو حرفهای و خاص به زمان، فکر، خلاقیت و همکاری نیاز دارد. و به محض اینکه نتیجه کار را ببینید، تمامی تلاشهایی که کردید ارزشش را خواهد داشت. چرا که لوگو تاثیر خارق العادهای در ثبت کردن برند شما در اذهان خواهد داشت.
چند نکته مهم برای داشتن طراحی لوگو خاص
با داستانی مرتبط به بیزینس یا خودتان شروع بشود.
ایدهپردازی با بارش فکری.
طرحی اولیه با ایدههای حاصل از این کلمات طراحی کنید.
بعضی از طرحهای انتخابی خود را از این میان با پرسونای مشتری امتحان کنید.
طرح انتخابی خود را چکش کاری کنید.
طراحی لوگو خود را بر روی یک موکاپ امتحان کنید.
رنگهای منعطف و و مرتبط با بیزینس مورد نظر انتخاب کنید.
یک فونت متناسب انتخاب کنید.
مقیاسپذیری طراحی لوگو را امتحان کنید.
هویتی برای برند خود را مشخص کنید.
در طراحی لوگو از آیتمهای مرتبط الهام بگیرید.
سبک طراحی لوگو خود را تعیین کنید.
نوع لوگویتان را انتخاب کنید.
چه چیزی طراحی لوگو شما را خاص خواهد ساخت؟
در حالی که بیشتر جنبههای طراحی لوگو شما در طول مراحل پیش طرح مشخص خواهد شد، اما قطعا نکاتی در اینباره وجود دارد که باید نسبت به آنها روش درستی اتخاذ کنید.
بنابراین، قبل از اینکه طراحی لوگو خود را شروع کنید، ویژگیهایی را که یک لوگوی خوب از نظر شما دارد را یادداشت کنید:
ساده باشد: لوگوهای سادهتر، بهتر قابل ثبت در ذهن هستند. بنابراین سعی کنید پیام تان را به گونهای در طرحی لوگو وارد سازید که ارتباط با آن برای مخاطب آسان باشد.
نماینده بیزینس تان باشد: یک طراحی لوگو خاص باید مخاطبان مورد نظرش را جذب خود سازد و ارزشهای کسب و کاری آنرا به تصویر درآورد. اطمینان حاصل کنید که عناصری که در طراحی خود استفاده میکنید مربوط به صنعت شما بوده و دقیقاً برند شما را نشان دهد.
لوگوی شما باید در مقیاسها و متریالهای مختلف قابلیت اجرا داشته باشد: طرحی را انتخاب کنید در هر سایزی عالی به نظر آید. کاری که از ابتدا بتوان اندازه آن را تغییر داد و در رسانههای مختلف به استفاده کرد ، لوگوی شما را حرفهای تر نشان خواهد داد.