طراحی لوگوی حرفه ای یکی از فاکتورهای موفقیت در برندسازی است و تصویر لوگوی شما بر نوع قضاوت مشتریان از برندتان تاثیرگذار است.
لوگو پزشکی | لوگو شخصی | لوگو صنعتی | لوگو بازرگانی | لوگو ساختمانی و معماری | لوگو صنایع غذایی | لوگو رستوران و کافی شاپ | لوگو مزون و پوشاک | لوگو بین المللی | لوگو ورزشی | لوگو سالن های زیبایی | لوگو فروشگاهی | لوگو شرکتی | لوگو کشاورزی | لوگو آرایشی بهداشتی | لوگو آژانس هواپیمایی | لوگو آموزشگاهی | لوگو صرافی ارز و دیجیتال | لوگو وب سایت فروشگاهی | لوگو طلا فروشی | لوگو تولید فرش
طراحی لوگو توسط هانی گرافیک با تیمی متخصص و حرفه ای با مناسب ترین قیمت برای تصویر برند و کسب و کار شما و با بهترین کیفیت.
آیا تا به حال یک برند بزرگ بدون لوگو دیده اید؟ نه؟ دلیلش این است که اصلا وجود ندارند. لوگو تاثیر زیادی بر نحوه درک مشتریان از برند شما دارد. بنابراین به طور طبیعی، شما می خواهید لوگوی خود را برجسته کنید. شما سعی می کنید مشتریان مناسب را جذب کنید و آنها را عاشق برند خود کنید. بنابراین به لوگوی خود به عنوان عکس پروفایل دوستیابی خود نگاه کنید. این چیزی است که مردم را علاقه مند می کند و سعی می کنند بیشتر در مورد شما بدانند. بنابراین شما می خواهید بهترین ظاهر خود را داشته باشید، درست است؟
لوگوی شما بیشترین تاثیر را در اولین برداشت از کسب و کار شما خواهد داشت: به مشتریان شما اطلاعاتی درباره برند شما می دهد و به آنها اطلاع می دهد که آیا برای آنها مناسب است یا خیر.
فرآیند ساخت لوگو در تبریز توسط بهترین رسانه هنری با تیمی از بهترین طراحان لوگو با مناسب ترین قیمت برای تصویر برند شما و شرکت شما و با بهترین کیفیت ممکن انجام می شود. طراحی لوگو بسته به سلیقه و حوزه کاری افراد ممکن است متفاوت باشد. لوگوهای طراحی شده در قالب لوگوهای نوشتاری، لوگوهای انتزاعی، لوگوهای بصری، لوگوهای ترکیبی و غیره می باشند. از آنجایی که لوگو یکی از مهم ترین عناصر تبلیغات و معرفی یک کسب و کار است و اولین چیزی است که مخاطب با آن ارتباط برقرار می کند. یک طراحی درست و اصولی لوگو می تواند تاثیر زیادی بر برند شما در ذهن مشتریان و مخاطبان بگذارد.
مراحل طراحی و ثبت لوگو:
برای ثبت لوگو باید مراحل قانونی به درستی دنبال شود. بهتر است تمامی این مراحل با نظر و دیدگاه مشاورین متخصص دنبال شود. تا جلوی هزینه های اضافی و دوباره کاری ها گرفته شود. برای اطلاعات بیشتر با هانی گرافیک تماس بگیرید.
قدرتمندترین ابزار یک برند برای تبلیغ خدمات یا محصولاتش، لوگو است. این اولین چیزی است که مغز انسان هنگام نگاه کردن به یک برند به آن توجه می کند. لوگوی برند باید پیامی را منتقل کند. ویژگی هایی مانند فونت، رنگ و شکل باید در طراحی لوگو بسیار مهم باشند. شکل لوگو بسیار مهم است زیرا به طراحی ساختار می بخشد. مغز انسان اشکال مختلف را به روش روانشناختی متفاوتی می پذیرد. برخی از آنها را جذب می کنند در حالی که برخی دیگر آنها را کاملاً عقب می اندازند. بنابراین، لوگوها باید به گونه ای طراحی شوند که به راحتی قابل یادآوری و درک باشند. انتخاب اشکالی که پاسخ دلخواه را برمی انگیزند مفید خواهد بود. می تواند بر نحوه نگرش مشتریان نسبت به برند تأثیر بگذارد. واکنش مورد نظر را می توان با انتخاب دقیق اشکال مناسب ایجاد کرد. اشکال هندسی، اشکال ارگانیک و اشکال انتزاعی/ نمادین 3 دسته اصلی اشکال در طراحی لوگو هستند.
شکل های هندسی:
وقتی به اشکال فکر می کنیم، اشکال هندسی اولین چیزی است که به ذهن ما می رسد. اینها شامل اشکال پایه ریاضی یا اشکال مصنوعی است که به طور طبیعی در محیط وجود ندارند. بنابراین استفاده از اشکال هندسی به طراحی لوگو در ارائه سازماندهی، کارایی و ساختار مناسب کمک می کند.
اشکال ارگانیک:
اشکال ارگانیک تحت هیچ قانونی نیست. بنابراین نمی توان شکل آنها را تعریف کرد. تصادفی و نامحدود چنین اشکالی را توصیف می کند. ایجاد آسایش و آرامش یکی از مزایای این گونه فرم هاست. شما به راحتی می توانید آنها را در اطراف خود مانند پوست درخت ببینید. برگ های حشرات خورده، آبشارها و غیره اشکال ارگانیک می توانند تم کلی لوگو را برجسته کنند.
اشکال انتزاعی یا نمادین:
اشکال انتزاعی ساختاری واضح اما پیچیده دارند. نمادها یا حروف زیبا این شکل را به خوبی توصیف می کنند. آنها ایده ها یا مفاهیم را به شیوه ای خاص نشان می دهند. زبان بصری کاربرد اساسی این اشکال است. این اشکال بسیار رایج هستند، بنابراین برای اصلی جلوه دادن به طراحی هوشمندانه نیاز دارند.
لوگو باید نمادین باشد تا افراد بتوانند آن را در مغز خود ثبت کنند. یک لوگو می تواند یک برند را بسازد یا شکست دهد. طراحی لوگو به فرم مناسب نیاز دارد تا تاثیر مثبتی بر مصرف کنندگان بگذارد. با نگاه به مقوله های مختلف و شناخت قدرت اشکال مختلف. این می تواند انتخاب مناسب برای لوگو را آسان تر کند.
شکل باید بافت، عمق و حرکت را به لوگو اضافه کند. اشکال انتخاب شده باید مناطق و نقاط مورد علاقه مختلف را برجسته کنند. نایک، اپل و توییتر از رویکرد مینیمالیستی و در عین حال موثر خود الهام گرفتند. در نهایت، استفاده از محصول تعیین می کند که کدام شکل را انتخاب کنید.
یک آیکون یا لوگو مبتنی بر گرافیک است که تصویر برند را در ذهن مخاطبین یادآور می شود.
طراحی لوگو تایپ یا لوگو نوشتاری شکل نوشتاری عنوان یک برند است.
از آنجا که تمرکز بر روی نام شما خواهد بود، باید یک فونتی طراحی شود که ماهیت آنچه را که کسب و کار شما انجام می دهد در بر گیرد.
مونوگرام یا حرف نماد، شکل گرافیکی حرف یا حروف ابتدایی عنوان تجاری یک برند است. با دیدن منوگرام عنوان برند در ذهن مخاطب یاددآور می شود.
از ترکیب عنوان برند و لوگو ( نماد تجاری با نشانه نمادین یک برند ) به دست می آید. از آن جا که یک نام با تصویر مرتبط است، لوگو ترکیبی یک انتخاب همه کاره است، با ترکیب عنوان برند و لوگو، با یکدیگر برای تقویت نام تجاری خود کار می کنند.
زمانی که لوگوی خود را به یک طراح لوگو حرفه ای می سپارید، آن طراح باید اصول زیر را برای لوگوی شما در نظر بگیرد:
منحصربه فرد بودن لوگو
خاطره انگیز بودن لوگو
برنامه ریزی انعطاف پذیری
بیانی بودن علامت
سادگی لوگو
طراح لوگو ابتدا با مشتری مصاحبه می کند و نیازهای لوگوی او را مشخص می کند و حتی فرم اطلاعات طراحی لوگوی مشتری را پر می کند. سپس مطالعات اولیه را شروع می کند و ایده پردازی می کند و پروژه ها را به مشتری ارائه می کند تا در نهایت رضایت مشتری را جلب کند. سپس با نرم افزارهای گرافیکی شروع به کار می کند. یک طراح لوگو حرفه ای به طراحی دستی و نرم افزارهای گرافیکی مسلط است و می تواند به خوبی با مشتری خود تعامل داشته باشد، بازخورد دریافت کند و در هنگام طراحی از آن استفاده کند.
اهمیت لوگو برای شرکت هایی که تصویر برند و رقابت در آنها بسیار مهم است پوشیده نیست زیرا اولین تصویری که در ذهن مردم قرار می دهید تصویر بصری با کیفیت بالا است که با لوگو و برند شما شروع می شود.
قیمت های طراحی و ایجاد لوگو بسیار متفاوت است و اگر در صنعت طراحی گرافیک نیستید، ممکن است در مورد اینکه قیمت مناسب چیست سردرگم شوید زیرا قیمت های طراحی لوگو متفاوت است. برای طراحی لوگو به یک تیم حرفه ای نیاز دارید که در این زمینه به شما کمک کند. هانی گرافیک تاکنون در طراحی لوگو برای مشاغل و حرفه های مختلف موفق بوده است. هرگز نگران ایجاد لوگوی خود نباشید. هانی گرافیک با استفاده از تیم خلاق خود اقدام به طراحی لوگوهای حرفه ای برای تبریز و سایر شهرها می کند. برای اطلاع از قیمت طراحی لوگو با ما تماس بگیرید. انجمن طراحان گرافیک هر ساله تعرفه قیمت طراحی لوگو و سایر طرح های گرافیکی را ارائه می کند، اما بسیاری از شرکت ها قیمت هایی کمتر یا بالاتر از تعرفه تعیین شده دریافت می کنند، بنابراین نمی توان قیمت خاصی را برای خدمات گرافیکی در نظر گرفت، اما index این قیمتی است که توسط انجمن طراحان گرافیک مشخص شده است. برای اطلاع از قیمت انجمن طراحان گرافیک می توانید به سایت www.igds.ir مراجعه کنید.
شما باید طراحی لوگو را تمرین کنید. با قلم و کاغذ شروع کنید (حتی اگر Adobe Illustrator دارید). مقداری کاغذ داشته باشید تا بتوانید ایده های خود را از مرحله قبل ترسیم کنید. هر بار روی یک لوگوی شرکت تمرکز کنید و مفاهیم زیادی را تولید کنید. ممکن است برای شروع دوباره طراحی لوگوی موجود مفیدتر باشد. منظورم این است که از همان ابتدا، این فرآیند به ذهن شما کمک می کند تا مانند یک طراح لوگو فکر کند. به ایلاستریتور بروید و شروع به تولید کنید. با گذشت زمان، این روند بدون شک به شما کمک خواهد کرد.
برای طراح لوگو چه چیزی را باید مطالعه کنم؟
شما باید مطالب زیر را بخوانید:
طراحی گرافیکی (عمومی)
تئوری رنگ
نظریه رنگ طلایی نسبت فیبوناچی / دنباله دنباله
Adobe Illustrator
من به شما پیشنهاد می کنم مقالاتی را در مورد هر یک از این موضوعات جستجو کنید و درک اساسی از هر یک به دست آورید. نه فقط مطالعه یا فقط تمرین، بلکه هر دو جنبه دیگری را تقویت می کنند.
اگر کسب و کار ساده ای دارید و می خواهید در کمترین زمان ممکن لوگو طراحی کنید، این آموزش می تواند به شما کمک کند. می توانید ایده خود را با استفاده از Photoshop و Illustrator پیاده سازی کنید. سخت ترین بخش طراحی لوگو می تواند ارائه ایده های عالی باشد. وقتی ایده هایی برای لوگوی خود ارائه می دهید، به آنچه می خواهید به افراد مختلف منتقل کنید فکر کنید. ابتدا قبل از اینکه ایده های خود را به فتوشاپ بفرستید و شروع به طراحی کنید، ایده های خود را روی کاغذ بیاورید و تغییرات مختلفی در آنها ایجاد کنید.
برنامه فتوشاپ یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ساخت لوگو است. دو تا از بهترین نرم افزارهای طراحی آرم عبارتند از :
بهترین نرم افزار طراحی لوگو است و طرح را به صورت وکتور خروجی می دهد. و در حال حاضر شاید بهتر از این نباشد.
این نرم افزار نسبت به Adobe Illustrator قدمت بیشتر دارد و دقت این نرم افزار بالا است ولی پیشنهاد من Illustrator است.
– از رنگ ها به طور موثر استفاده کنید:
رنگ به تعیین حال و هوای کلی یک طرح کمک می کند. البته به یاد داشته باشید که یک رنگ می تواند دو معنی را منتقل کند. سایر عناصر لوگو به تعیین اینکه رنگ می خواهد چه چیزی را منتقل کند کمک می کند. به عنوان مثال، رنگ قرمز می تواند هم شور و هم خشم را منتقل کند. ارزش یا روشنی یا تیرگی نسبی یک رنگ نیز نقش مهمی در ایجاد حال و هوای رنگ دارد.
به گفته روانشناسان، رنگ سبز نماد امنیت، طبیعت، سلامت و طراوت است. بدیهی است که این گزینه مناسبی برای شرکت های تولید کننده مواد غذایی است. در مرحله بعد، رنگ زرد به طور کلی توسط مردم به عنوان رنگ نوآوری و خوش بینی در نظر گرفته می شود، بنابراین می تواند توسط شرکت های پیشرفته استفاده شود.
آبی برای بدن مفید است زیرا نمادی از خرد، اعتماد به نفس و ثبات است. در استفاده از رنگ مشکی مراقب باشید: علاوه بر ظرافت و قدرت، مرگ را نیز به همراه دارد.
– سادگی کلید است
همه لوگوهای نمادین ساده هستند: اپل، نایک، مایکروسافت و بسیاری دیگر نمونه های خوبی هستند. شما آنها را در میان هزاران لوگوی دیگر خواهید شناخت زیرا دارای ویژگی های ساده و در عین حال منحصر به فرد هستند.
توجه داشته باشید که طراحی لوگوی شما ممکن است در آینده با رشد کسب و کار تغییر کند، بنابراین باید انعطاف پذیر باشد. با استفاده از عناصر ساده مانند دایره ها، خطوط، حلقه ها و غیره، لوگوی خود را تا حد امکان ساده نگه دارید، اما در حین انجام این کار، گوشه های خود را برش ندهید.
– چون جلب توجه می کند
– تاثیر اول را خوب می گذارد
این پایه و اساس هویت برند شماست
– خاطره انگیز است
– این شما را از رقبا متمایز می کند
– وفاداری به برند را ایجاد می کند
– مورد انتظار عموم
بیایید عمیق تر به این نکات بپردازیم:
جلب توجه می کند:
یک لوگو می تواند به سرعت توجه بینندگان را جلب کند و ارزش های اصلی یک شرکت را به روشی جالب به اشتراک بگذارد.
تاثیر اول را خوب می گذارد:
شما فرصتی دارید که آن را به درستی دریافت کنید. لوگو اولین ارائه یک شرکت به مصرف کنندگان است. اگر به خوبی طراحی شود، می تواند علاقه عموم را برانگیزد و آنها را به دانستن بیشتر درباره شرکت دعوت کند.
این اساس هویت برند شماست:
برندسازی موفق تماماً در مورد بیان داستانی است که احساسات مشتریان را تحت تأثیر قرار می دهد، و در حالی که یک لوگو تنها بخشی از برند یک شرکت است، به عنوان پایه و اساس کل روایتی است که برند بر اساس آن ساخته شده است.
خاطره انگیز است:
لوگوها نقطه شناسایی هستند. اینها نمادهایی هستند که مشتریان برای شناسایی برند شما استفاده می کنند. از آنجایی که یک لوگوی خوب یک عنصر بصری و زیبایی شناختی است، خاطره مثبتی از برند شما ایجاد می کند.
شما را از رقابت متمایز می کند:
جرات داشته باشید با لوگوی خود متفاوت باشید زیرا لوگوی کسب و کار شما به مصرف کنندگان می گوید که چرا کسب و کار شما منحصر به فرد است. یک لوگوی شرکتی که به خوبی طراحی شده باشد می تواند همه چیز را از زمینه شرکت (حرفه ای، آرام، سرگرم کننده) تا ماموریت آن (سرگرم کننده، کارآمد و نوآورانه) با نماد یا فونت مناسب منتقل کند.
ایجاد وفاداری به برند:
همانطور که نام تجاری شما رشد می کند، لوگوی شما برای طیف وسیع تری از مصرف کنندگان آشناتر می شود و این آشنایی این تصور را ایجاد می کند که شما قابل اعتماد و قابل دسترس هستید.
مخاطب شما انتظارش را دارد:
و در نهایت :
لوگوی شما اولین چیزی است که مخاطبان شما با دیدن هر چیزی مرتبط با برند شما به دنبال آن خواهند بود. این باید در مرکز همه مواد بازاریابی شما مانند کارت ویزیت، بروشور، تبلیغات و غیره باشد. اگر لوگو ندارید، فرصتی را برای برندسازی کسب و کارتان در ذهن مخاطبان خود از دست می دهید.
برای ایجاد لوگو برای برند خود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که جزئیاتی در مورد کسب و کار خود به ما ارائه دهید. سپس فونتهایی را که دوست دارید و رنگهایی را انتخاب کنید که به بهترین شکل شخصیت برند شما را نشان میدهند.
هنگامی که این جزئیات را ارائه کردید، هانی گرافیک دست به کار می شود و یک لوگوی کامل و منحصر به فرد برای شما طراحی می کند که کاملاً با چشم انداز برند شما هماهنگ است. بهترین شرکت هنری لوگوهای زیادی برای برندهای مختلف ایجاد کرده است. می توانید لوگوی برند خود را در تبریز به ما بسپارید. به عنوان یک کسب و کار جدید، باید به دنیای دیجیتال امروز توجه کافی داشته باشید و سعی کنید یک برند قوی و ماندگار ایجاد کنید.
ساعات پاسخگویی 9 صبح الی 9 عصر
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به هانی گرافیک می باشد.