ساعات پاسخگویی: 9 صبح الی 9 شب

طراحی لوگو در تبریز با کانسپت های ویژه

طراحی لوگو در تبریز با کانسپت های ویژه

طراحی لوگو در تبریز(Logo design in Tabriz)با کانسپتهای ویژه را میتوانید در آرشیو استودیو هانی بیابید.برای مشاهده نمونه های  تصویری میتوانید به مقاله طراحی لوگو در تبریز سربزنید.همچنین مقالات زیر نیز،شرح و توضیح چند نمونه از لوگوها،با ایده خاص هستند.

طراحی لوگو در تبریز برای شرکت مدبر

طراحی لوگو برای مدرسان شایسته

۳۶۰ طراحی لوگو در تبریز

چند نکته درباره لوگوهای هانی گرافیک

  • دپارتمان طراحی لوگو در تبریز مرتبط با هانی گرافیک ،تلاش میکند، تا کانسپت طراحی لوگوها از یک ایده متمایز،برخوردار باشد.هر برند و بیزینسی، المان و ثمبلهای خودش را دارد،ما با استفاده از آنها به لوگو حالتهای ویژه میبخشیم.
  • بعضا تصاویر مرتبط با آن برند یا تولید به کمک طراح میاید،و بعضا با ترکیب نوشته و تصویر میتواند ایده ای خاص را خلق کرد.
  • هر لوگو باید بعد از دیده شده توسط بیننده تحسین شود و این مستلزم،خاص و متفاوت بودنش در دیزاین و همچنین اجرای قوی آن میباشد.

  • برای درک مطالب گفته شده میتوانید به مقالات لینک شده بالایی سر بزنید و شرح و توضیح لوگوها را برای انواع بیزینسها و برنده ها،که توسط هانی گرافیک انجام شده اند را مشاهده بکنید.
  • هر لوگو در استودیو هانی یک داستان دارد،داستانی بعضا در روی صحنه و بعضا پنهان و رمز آلود.که نیازمند شرح و رمز گشاییتوسط صاحب آن برند هست.در مقابل بیننده ای را داریم ک هبعد از شنیدن و یا متوجه شدن این داستان کلمه “واوووو” یا “آفرین” و یا “چه جالب”را از او میشنویم.در اینجاست که ما مطمئن میشویم که رسالت خود را به نحو احسنت انجام داده ایم. “طراحی لوگو در تبریز برای شرکت آریا
  • به غیر از ایجاد داستان وکاربرد ثمبل،طراحی هر بوگو باید از هندسه منظم نه صرفا متقارن،پیروی کند.بعد از ایده ما در اجرای هر لوگو میکوشیم تا بالانس تصویری و هارمونی فرمها را رعایت کنیم. این بدان معنا نیست که لوگوها حتما باید متقارن و هندسی باشند،حتی میتوانند در عین نامتقارن بودن نیز از هارمونی فرمی و هندسه حساب شده ای برخوردار باشند.

  • نکته جالب دیگری که میتوانید در لوگوهای هانی گرافیک مشاهده بفرماید،اینست که ما همیشه میکوشیم که به نوعی ،نمادها و ثمبلهای هنری، کشور عزیزمان،ایران را در آنها انعکاس دهیم.این هم نوعی،ادای دین به فرهنگمان محسوب میشود و همچنین از منظر بیننده بخاطر آشنا بودن آن نماد،عاملی برای ایجاد رابطه صمیمی بیشتری با برند مشتری خواهد شد.مانند این نمونه”طراحی لوگو سفالینه آراد
  • بعضا ما در طراحی لوگوها از خود عنوان استفاده میکنیم.مانند طراحی لوگو کنگره دوچرخه سواری زمستانی مسکو که در این مقاله”طراحی لوگو برای کنگره مسکو میتوانید شرح و توضیح اش را مطالعه بفرماید.

بازکردن در واتساپ
واتساپ
سلام
آیا کمک لازم دارید؟