ساعات پاسخگویی: 9 صبح الی 9 شب

طراحی لوگو با سبک انتزاعی

طراحی لوگو با سبک انتزاعی

تعریف طراحی لوگو انتزاعی

قبل از هر چیز، باید با ماهیت طراحی لوگو انتزاعی آشنا شویم و اینکه لوگوی انتزاعی چیست؟

لوگو انتزاعی نوعی از  لوگوهای خلاقانه هستند که با ترکیب اشکال هندسی، رنگ‌ها و ، المان‌های بصری معنادار اما تجرید شده،ساخته میشوند، که در نوع خود خاص هستند، چرا که این المان‌های بصری به‌طور هدفمند برای کسب و کار مشتری طراحی می‌شوند و با استفاده از شکل‌ها و رنگ‌ها ماهیت و هدف برند را در ناخودآگاه مخاطبین‌تان ثبت می‌کند.به همین خاطر است که از یاد رفتن یک لوگو انتزاعی قدرتمند کاری دشواری است.طراحی لوگو انتزاعی در دسته‌ی تاثیرگذارترین و جدیدترین  لوگوهای دنیا قرار دارد و دلیل این موضوع قدرت برانگیختن احساسات گوناگون و انتقال پیام برند شما در قالب تجریدترین شکل‌های موجود در دنیاست. اصلا به همین خاطر است که برندی مثل پپسی با آن لوگو دایره‌ای قرمز و آبی خود در هر کجا شما را به یاد یک لیوان نوشابه‌ی خنک و پر از یخ می‌اندازد! این جادوی طرح‌ها و رنگ‌های به کار رفته در طراحی لوگو انتزاعی موفق است .در طراحی لوگو انتزاعی از اشکال و نمادهایی استفاده شده است که نشان دهنده یک برند خاص است. این نوع لوگوها اغلب توسط بیزنس هایی که می خواهند یک نماد منحصر به فرد و به یاد ماندنی داشته واز بقیه رقبا متمایز شوند، استفاده می شوند.

 

 

  • طراحی لوگو انتزاعی چیست؟
  • ویژگی‌های طرحی لوگو انتزاعی؟
  • برترین لوگوهای انتزاعی ایران و جهان
  • طراحی لوگو انتزاعی مناسب کجاست؟
  • انواع طراحی لوگو انتزاعی
  • مراحل طراحی لوگو انتزاعی
  • نرم افزارهایی مناسب برای طراحی لوگو انتزاعی ؟
  • آیا لوگو انتزاعی انتخاب مناسبی است؟

انواع طراحی لوگو انتزاعی

لوگو های انتزاعی نیز همانند دیگر سبکهای طراحی لوگو انواع مختلفی دارند. لوگویی را انتخاب کنید که مناسب با کسب و کار مشتری باشد. لوگو انتزاعی امروزه در سراسر جهان استفاده می شوند، زیرا دارای ویژگی هایی هستند که برند شما را خاص و منحصر به فرد می کنند. در ادامه با انواع مختلف لوگو انتزاعی آشنا می شویم.

 

اشکال جامد: لوگوهای انتزاعیی که با اشکال هندسی طراحی شده اند،زیر شاخه این نوع لوگو انتزاعی محسوب میشوند. این لوگوها به راحتی بخاطر مکانیزم تجریدی طبیعت ،در ذهن مخاطبان حک شده و به سختی فراموش می شوند.

طرح متقارن: لوگوهای انتزاعی که از سبک طرح های متقارن استفاده می کنند بر جنبه تعادل و توازن تاکید میکنند. به همین دلیل، آنها برای شرکت هایی مناسب هستند که به مشتریان کمک می کنند تا در زندگی خود متعادل شوند. به عنوان مثال کسانی که به دنبال سلامت و تندرستی هستند را در نظر بگیرید.آنها به دنبال شکل و نماد ملایم می باشند. به همین دلیل است که رنگ های ملایم برای الگوهای متقارن مناسب هستند، و اگر کسب و کارتان در حوزه روانشناسی و سلامت می باشد استفاده از این سبک به جذب مشتری برای برند شما پیشنهاد میشود.

لوگوی ترکیبی: این لوگوها معمولا با ترکیب دو یا چند نماد با هم ایجاد می شوند. میتوان گفت آنها از نظر خلاقیت جالب ترین نوع لوگو انتزاعی هستند. این نوع لوگو به دلیل تنوع فراوان برای هر کسب و کاری مناسب است.

تکنیک تصویرسازی: یک لوگوی انتزاعی باید تاثیری ماندگار در ذهن مشتری شما باقی بگذارد. این روش می تواند برای انتقال پیام برند شما به مخاطب ماثر باشد، برای طراحی لوگو که در حین زیبایی ، باید برند مشتری را به عنوان یک برند قوی نشان دهد، استفاده از این نوع طراحی لوگو بهترین گزینه می باشد.

 

برانگیختن کنجکاوی توسط لوگو انتزاعی:

اگر شما بتوانید کنجکاوی افراد را در مورد محصولات یا خدمات خود برانگیزید قطعا قادر خواهید بود تا بازارهای فروش بیشتری را در اسرع وقت بدست آورید. یکی از بهترین راه ها برای برانگیختن این کنجکاوی رعایت اصول طراحی لوگو انتزاعی و در نهایت یک طراحی منحصربفرد است که طراحی لوگو انتزاعی ،بسیار خوب میتواندبه این هدف جوابگو باشد.با طراحی لوگوی انتزاعی از آنجا که نوع محصول یا خدمات شرکت مستقم برای مخاطبین لو نرود، می توانید اذهان را درگیر نموده و آنها را وادار نمایید تا درمورد شغل شما بیندیشند. زمانی هم که آنها از نوع محصولات و خدمات آگاهی یافتند سعی می نمایند تا در مورد دانش پشت طراحی لوگوی انتزاعی کنجکاوی نمایند و پس از اینکه جواب خود را پیدا کردند قطعا آن را با دوستان و اعضای خانواده خود در میان خواهند گذاشت یک یک تبلیغ سنتی دهن به دهن و بسیار ماثر در بازار رقابتی است.

 

موارد ضروری در طراحی لوگو انتزاعی ؟

اگرچه در سبک طراحی لوگو انتزاعی دست شما برای دیزاین باز است؛ ولی باید اصل تناسب را رعایت کنید و طراحی شما به‌گونه‌ای باشد که هدف حیطه کاری مشتری را پوشش دهد. به‌ طورکلی مواردی را که برای طراحی لوگوی انتزاعی باید در نظر داشته باشید، به شرح زیر است:

  • رنگ سازمانی
  • شکل کلی
  • تناسب‌ها
  • تیزی یا نرمی لوگو
  • ارتباط بصری لوگو با برند

بازکردن در واتساپ
واتساپ
سلام
آیا کمک لازم دارید؟