لوگوموشن و کاربرد آن
در دنیای طراحی لوگو که کسب و کارهای مختلف در فضای رقابت با هم به سر می برند، دلیلی شده تا برند سازی به صورت تخصصی و مدرن جهت ایجاد تصویر ذهنی و متحرک در مخاطب صورت گیرد، یکی از این ابزارهای موثر برای این منظور لوگوکوشن می باشد.
لوگو موشن یا logo motion که از آن با نامهای لوگو اینترو و آرم استیشن نیز یاد میشود، فایلهایی گاها آماده ی ویدیویی هستند که در آن یک لوگو به وسیله صوت و آیکونهای گرافیکی به شکل متحرک در میآید. این امر در تبلیغ هویت بصری برند، تاثیر چشمگیری دارد.لوگو موشن طراحی و اجرای زیر شاخه طراحی لوگو در استودیو تبلیغاتی هانی میباشد.
انواع لوگو موشن
آرم استیشن یا طراحی لوگو موشن در انواع مختلفی طراحی میشود. مدیران کسب و کارها به نسبت حوزه کاری خود، سلیقه بصری و نوع تبلیغات مد نظرشان طراحی لوگو متحرک خاصی را انتخاب میکند. طراحی لوگو موشن در سایزهای متنوع و فرمتهای مختلفی قابل اجرا است.
برای انتخاب یک نوع لوگو موشن چه فاکتوری وجو دارد؟
ساخت لوگو موشن
لوگو موشن نشان دهنده ی شخصیت یک برند است، در استودیو تبلیغاتی هانی میتوانید بدون نیاز به صرف هزینه بسیار بالا ، لوگو موشن های حرفه ای سفارش دهید و برند خود را به حرفه ای ترین روشها معرفی کنید.
انواع لوگو موشن
طراحی لوگو موشنها میتوانند در انواع فرمتهای مختلف تولید شوند.شما باید با توجه به نوع کسب و کار خودتان و نحوه استفاده از آن در تبلیغات، مناسبترین نوع آن را انتخاب کنید.
لوگو موشن فلت
در این نوع از موشن ها معمولا با فضای دو بعدی سر و کار داریم. طراحی ها به صورت مینیمال و با استفاده از افکتهای گرافیکی و کارتونی انجام می شوند. سادگی در شکل ها و عناصر، تایپوگرافی خوانا و درشت و استفاده صحیح از رنگ ها،از ویژگیهای این سبک است.
لوگو موشن سه بعدی
طراحی لوگو در این سبک به وسیله حجم دادن به لوگو ها و تبدیل آنها به مدل سه بعدی صورت میگیرد. و بعد به وسیله ترکیب با محیط سه بعدی و اضافه کردن دوربین و حرکت و صوت، این مدل از طراحی آماده است. در نهایت این نوع طراحی لوگو حال و هوایی حرفهای تر به تبلیغات خواهند داد. از این قابلیت، اغلب برای تلطیف و روح بخشی در وسط کلیپهای تبیلغاتی به صورت غیر مستقیم استفاده می شود تا افراد را مجاب به خرید محصولات از برندی خاص کنند.
لوگو موشنهای آماده
توجه به پیشرفت نرم افزارهای گرافیکی و وجود قالبهای آماده برای ساخت، این امکان برای صاحبان برند ها به وجود آمده است؛ که با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان ممکن، یک لوگو موشن برای کسب و کار خود داشته باشند. استفاده از قالبهای آماده اینگونه است که؛ طرح کلی در ویدیو یا تصاویر، مشخص شده و سپس طراحان با جایگذاری لوگوی مد نظر و اعمال تغییرات جزئی، آن را شخصی سازی کرده و به مشتری تحویل میدهند.
مزایای طراحی لوگو موشن
برای برش و استراحت دادن به بیننده وسط تماشای کلیپهای تبلیغاتی داشتن لوگو موشن پیشنهاد میشود. اهمیتی ندارد که ویدئوهای تبلیغاتی شما در کجاها به نمایش درمیایند،در پیج فضای مجازیتان، تلویزیون یا در نمایشگر نمایشگاها،بلکه آنچه که اهمیت دارد این است که ویدئوهای شما توسط افراد بیشتری مشاهده خواهد شد و در مابین این ویدئوها با استفاده از یک طراحی لوگو موشن حرفه ای میتوانید بیشتر در دید مخاطب قرار گیرید.
استفاده از یک لوگوی متحرک بسیار جذابتر از یک لوگوی ثابت و استاتیک شده بر روی فیلم های شما میباشد.
مزایای دیگر لوگو موشن
- افزایش بازدهی با استفاده از معجزه موسیقی
- امکان استفاده در انواع پلتفرم ها
- امکان استفاده در تیزرهای تبلیغاتی
- معرفی حرفهای برند
- ثبت نوعی حافظه از برند در اذهان