ساعات پاسخگویی: 9 صبح الی 9 شب

نکاتی برای طراحی لوگو در تبریز

نکاتی برای طراحی لوگو در تبریز

طراحی لوگو در تبریز (Logo design in Tabriz) و این جمله” متأسفانه شما مرا درک نمی کنید” اگر لوگوها می توانستند حرف بزنند، حتما این عبارت را از آنها می شنیدید! به نظر می رسد بسیاری از افراد خود را متخصص و مسلط در طراحی لوگو می دانند، اما بسیاری از طراح های لوگو خلاف این را ثابت می کنند. بنابراین ما در مجموعه هانی گرافیک که سالها در زمینه طراحی لوگو در تبریز فعالیت میکند در این مقاله نکاتی برای طراحی لوگو برای شما ارائه داده ایم.

لوگو بیانگر ایده آل یک برند است!

چرا یک لوگو باید چیزی را در مورد شرکت شما بگوید که نمی توانید آن را بیان کنید؟ در حالی که یک کشور نمی تواند همه آن را با پرچم خود نشان دهد؟ لوگو یک وسیله داستان سرایی نیست بلکه نوعی شناسایی است. همه لوگوها یک هدف دارند و آن این است که شما را منحصر به فرد و متمایز از دیگران کنند.

وقتی سعی می کنید همه چیز را در مورد یک شرکت با لوگو بگویید. مطمئناً شکست خواهید خورد زیرا لوگو نمی تواند همه چیز را بیان کند. لوگو هویت و اولویت یک شرکت است.

هدیه تبلیغاتی برای کودکان

از دیگران بیاموزید.

دلیل لوگوهای معروف چیست؟ آیا باید آنها را بشناسید و درک کنید که چگونه یک طراح توانسته است لوگویی طراحی کند که در ذهن مردم باقی بماند؟

آیا آگاهی از برند برای فهمیدن لوگو کافی است؟ یا اینکه خود لوگو نقش مهمی دارد؟ قطعا یک برند معروف به یک لوگوی قوی نیاز دارد. نیاز به طراحی لوگوی عالی و حرفه ای دارد تا برند را با یک علامت یا متن در سرتاسر جهان شناخته شده کند.

مثلا به لوگوی نایک دقت کنید، این لوگو در سال ۱۹۷۱ طراحی شده که نمونه واقعی حرف های ماست، یک لوگوی ساده و بی رنگ ولی معروف!

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه طراحی لوگو در تبریز، با همکاران ما در هانی گرافیک تماس بگیرید: ۰۹۳۷۹۰۵۰۴۲۱

آیا لوگو به نماد نیاز دارد؟

لازم نیست! خیلی از لوگوها واقعاً به نماد نیاز ندارند، اگرچه این بدان معنا نیست که یک لوگو نباید نمادین باشد، گاهی اوقات یک نماد لوگوی شما را بسیار منحصر به فرد می کند، مانند لوگوهای اپل، نایک و پپسی، اما گاهی اوقات یک نماد یک مانع مهم و اضافی در طراحی خواهد بود.

اگر نام شما بزرگ و معروف است، بهتر است از نماد استفاده کنید.

آرم های شرکت های نایک و اپل قدرت جادویی ندارند، اما آنها می دانستند که چگونه به لطف تبلیغات فراوان در ذهن ها باقی بمانند. بنابراین، اگر شما یک کسب و کار جدید هستید، بهتر است در آگهی اولیه نام خود را در آگهی ذکر کنید، اگر قرار است لوگوی شما نماد باشد تا نام خود را در ذهن ها بچسبانید.

 

زیبایی یا ایده؟

آیا هدف طراحی یک لوگو فقط برای خوب به نظر رسیدن کافی است؟ یا بهتر است به معنای آن توجه شود؟ اگر بخواهیم منطقی فکر کنیم، به لوگویی نیاز دارید که معنا و هدف شرکت را بیشتر بیان کند و در عین حال زیبا به نظر برسد.

در پایان باید گفت که در طراحی یک لوگوی قابل قبول، قدم اول صحبت با مشتری و شناخت هدف کسب و کار او و قدم دوم یافتن یک لوگوی ساده و منحصر به فرد است، بهتر است با نگاهی به لوگوهای برندهای بزرگ و تاریخچه آنها شروع کنید.

پیشنهاد خواندن مقالات:

۱ طراحی لوگو در تبریز با کانسپت های ویژه

۲ طراحی لوگو در تبریز با تحلیل آرم فندی

۳طراحی لوگو با حیوانات

بازکردن در واتساپ
واتساپ
سلام
آیا کمک لازم دارید؟