کاراکتر برند چیست؟
برای اینکه مفهوم طراحی کاراکتر و برند در تبریز را بتوانید درست درک کنید. بایستی از دو ویژه گی های مهم و برجسته آن در این حوزه آشنایی کامل داشته باشید. در ادامه ی مطالب به بررسی این دو موضوع اساسی می پردازیم. و از شما مخاطبین عزیز خواهشمندیم. به طور کامل و دقیق جزیئات این موارد را مطالعه نمایید تا در انتخابتان به مشکل بر نخورید.
شخصیت برند
شخصیت برند یا همان هویت شخصیتی برند (BRAND PERSONOLITY) می باشد و به این معناست که ویژه گی های یک برند شخصیتی را در ذهن مشتریان ثبت می نماید. در واقع شخصیت های هیجان انگیز و پیچیده ای که حاکی از برند مجموعه ای و یا خوصیات انسانی را در قالب یک نام تجاری بیان میکند و این یک عامل اصلی می باشد.
که مصرف کنندگان می توانند. به راحتی با آن ارتباط برقرار نمایند. یک برند وقتی موثر هست. که بتواند با بخشی از ویژه گی های ثابت آن ارتباط برقرار کنند. اگر این کار به نحو احسن انجام گیرد موجب افزایش و ارزش ویژه ای به برند می بخشد. این شخصیت برند را علاوه بر مزایای عملکردی که دارد. یک ارزش افزوده کیفی به خود می گیرد.
در کنار این موارد یک شخصیت برند نایک نبز وجود دارد. که در مواردی همچون پیشرو در لباس و کفش با عملکرد های ورزشی مفید می باشد. یکی از دلایل مهمی که باعث شده همواره این شخصیت برندی در صد صنعت قرار بگیرد، شخصیت برند نایک می باشد.
این برند در اصل در میان تمام برندها موجب شخصیت دادن و افزایش رتبه ی آن میشود. بنابراین شخصیت برند را می توان نتیجه ی تمام تجربه های مصرف کنندگان در یک برند مشاهده کرد.و هرچه این برند زیباتر و جذاب تر باشد مدتها در ذهن افراد می ماند.
شخصیت برند (کاراکتر برند)
شخصیت برند یا همان کاراکتر برند (BRAND CHARACTER) در اصل معرف (نماد) یک شخصیت برند که در قالب یک فرد ، حیوان یا دیگر اشیاء معنا پیدا می کند. و منشا این کاراکتربرند همان شخصیت برند می باشد. که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم. البته باید همیشه توجه داشته باشیم ، این برند طوری طراحی می شود. که قادر به رساندن مفهوم یک برند خاصی را داشته باشد.
در طول تاریخ کاراکتر های برند زیادی در دنیای تجاری وجود داشتن و هرکدام این نمادها از نماد خاصی پیروی می کردن و مفاهیم متفاوتی را به مخاطبین خود می رساندن یکی از قدیمی ترین کاراکتر ها که در گذشته بیشتر در دید واقع می شد.
کاراکتر برند Michelin Tircman که شخصیتی پوفی سرشاراز نماد قدرت و جالاکی بود را می توان نام برد. یا درعصر امروزی که از کاراکتر برند مخصوص غذا خوردن و همینطور برای تغذیه ی اطفالان از کاراکتر برند بیسکیویت ( بیسکیویت مادر) استفاده می کنند. و از نماد مخصوصی برخوردار می باشند. که مفهوم تغذیه را به مخاطبین می رساند.
یا چندین کاراکتر برند دیگر که یکی از دیگری بهتر و با کیفیت تر در حوزه ی تجاری مختلف به نمایش می گذارند. استودیوی هانی گرافیک با داشتن تجهیزات پیشرفته و کارکنان برجسته و کاربلد قادر طراحی کاراکتر برند در حوزه های گوناگون کسب و کار برای مشتریان خود می باشد.
شخصیت برندهایی ( کاراکتر برند) که تغییر یافته اند
در حال حاضر کاراکتر برند زیادی در دنیای تجاری میان و می روند یا به دلایل خاصی بروی آنها تغییراتی را اعمال می دهند. که گاهی وقت ها مورد استقبال افراد قرار نمی گیرد. بنابراین اگر یک کاراکتر برند در یک جامعه در ذهن مخاطبین خود جا باز کرده لوزومی ندارد.
که آن را زود بروز تغییر دهیم. این کار نه تنها باعث بالا رفتن امتیاز برند نمی شود. بلکه موجب افت کاراکتر برند شما می شود. که سالیان سال در ذهن مخاطبین خود ثبت و ظبت گردیده است. همانگونه که در بالای این مقاله اشاره داشتیم بیسکویت مادر یکی از برندهایی بحساب می آید.
که همه ی ما ایرانی ها آن را می شناسیم. و خاطرات شیرینی از این کاراکتر برند داریم. با این حال شرکت ویتانا برای مدت کوتاهی اقدام به تغییر این برند کرد. تا شاید جایگزین مناسبی برای این کاراکتر پیدا کنند. اما بلافصله با نارضایتی مخاطبان خود مواجه شد. و فورا این کاراکتر برند را به حالت قبلی خود باز گردانید.
الان فرض کنیم کلاه قرمزی که سالها این کاراکتر را با لباس خاص و کلاه قرمزی می شناسیم. حالا یک دفعه کلاه این کاراکتر را به سفید یا رنگ های دیگری تغییر دهیم. آیا این کار امکان پذیر می باشد؟ این کاراکتر مثل سابق باز هم مورد علاقه ی مخاطبین خود قرار می گیرد؟
یا اصلا همین جناب خان که در برنامه ی خنده وانه در حال حاضر به یک کاراکتر برند برتر در میان همه ی افراد آن هم در سنین متفاوت به حساب می آید، اگر تهیه کننده ی این برنامه بخواهد لباس و طرح این کاراکتر را تغییر بدهد بازم میتواند.
مخاطبین خود را به پای تلویزیون بکشاند؟ طبیعی هست. که نمی تواند چون این کاراکتر با این شخشیت طراحی و به مخاطبین معرفی شده است. و این کار موجب نارضایتی افراد می گردد. در طول چند سال اخیر که این برنامه روی آنتن رفته حتما ملاحضه کردین که کاراکترهای زیادی را طراحی و به اجرا گذاشتن اما به دلایل خاصی نوانستن نظر مخاطبین خود را جلب نمایند.
اما این کاراکتر روز بروز جایگاهش را در میان مردم محکم تر نموده است. یعنی طوری در ذهن افراد نقش بسته که سالیان سال فراموش نخواهد شد.پس نتیجه می گیریم. که کاراکتر برند در توسعه ی کسب و کار افراد خیلی موثر می باشد. باید در انتخاب قالب و طراحی های آن دقت کنیم. تا اثری خلق شود. که تمام افراد بتوانند سالها با خاطرات آن زندگی کنند. کاراکتر برند مثل یک درخت کهن می باشد.
که ریشه در ریشه ی زمین جا کنده است. و افراد می توانند سالهای طولانی از ثمرات آن بهره مند شوند. هدف از بیان همه ی این مطالب آشنا کردن شما مخاطبین عزیز با مجموعه ی هانی گرافیک هست. این مجموعه با پیروی از روزومه ی عالی و بهره گیری از کادری مجرب و تخصصی، در راس آن بهره مند بودن از مدیر و کارشناس فرهیخته که با ارائه ی ایده های نو و جذاب در راستای اهداف شما گامی بزرگ برمی دارند.
۰۹۳۷۹۰۵۰۴۲۱
این گروه علاوه بر این در حوزه ی کاتالوگ و بروشور فعالیت گسترده ای دارد. پس باید توجه داشته باشید که برای اینکه در میان سایر برندها یک کاراکتر برندی داشته باشید. که اثرات آن سال ها پا برجا باشد، در گام نخست انتخاب مجموعه برای طراحی ایده های شما بسیار امر مهمی بجساب می آید.

اگر فلک بک بزنیم به گذشته داستان علی بابا و سندباد یک کاراکتر ویژه ای بود که همه از آن خاطرات شیرینی داریم. و هیچ وقت هم فراموش شدنی نخواهد بود. از این رو شرکت فروش بلیط علی بابا که الهام گرفته از این داستان می باشد، به دلیل سفرهای زیاد و شجاعت ، آذادی همراه با ماجراهای جذابی که در این داستان وجود داشت مخصوصا کاراکتر علی بابا با آن موهایی که به سمت بالا رفته بود.
و لباس سفیدی که به تن داشت. این شرکت خواسته یا نا خواسته بیشتر به این شخصیت کارتونی نزدیک بود. و سالها از این کاراکتر پیروی می کرد. و در میان مخاطبین خود از اهمیت ویژه ای برخوردار بود. ولی متاسفانه بعدها به دلایل خاصی کارکتر خود را تغییر داد. که موجب نارضایتی مشتریان خود گردید.
انواع برند و کاراکتر
برخی از افراد وقتی در جایی مطلبی در رابطه با برند یا هویت، برند، و مشابه به این موارد را می بیند. ویا در جایی حرفی درباره ی این موصوعات مطرح می شود. فورا کلمه ی لوگو به ذهنشان خطور می کند. و تمام جزئیات یک برندینگ را به لوگو اختصاص می دهند. گاهی اقات این تفکرات فراتر از همه ی مطالبی که به آن اشاره داشتیم می باشد.
در تصورات اغلب افراد این موضوع یک اشتباه بزرگ و ناخوشایندی بحساب می آید. به عقیده ی آنها لوگو و موضوعات آن مربوط به خروجی فرایند، شناخت یک برند و همچنین شخصیت و هویت برند را بیان می سازد. و نبایستی این دو موضوع متفاوت از هم باشند.
پس باید توجه داشته باشیم. که شخصیت برند هر چقدر دقیق و جامع تر باشد موجب بهبودی و توسعه ی کسب و کار شما می گردد، همینطور باعث می شود. در هر حوزه ای که شروع به کسب و کار نمودید. برای مشتریان و علاقمندان خود خاطرات شیرین و به یاد ماندنی بجا بگذارید پس برای اینکه مطالب را بهتر و کامل درک کنید.
چند لحظه به McDonaldsبیندیشید ملاحظه خواهید کرد. که تمام ترکیب های خود را از جمله رنگ و لوگو را در یک چارچوب مشخصی حفظ کرده و این شخصیت برند ر در ذهن میلیون ها نفر در سراسر جهان ثبت و ظبت کرده و همواری بر آن استوار هست. اگر شخصیت برندی متناسب با کسب و کار شما باشد. علاوه بر تمام مزایای که قبلا گفتیم موجب جلب اعتماد مشتریان می گردد.
در اصل هرچقدر این برند حرفه ای تر باشد. زمینه ی کسب و کار شما در میان سایر رقبا هموارتر می گردد. از این رو مشتریان با شور و شوق بیشتری به سمت شما خواهند آمد. در کنار همه ی این موارد با بهره گیری از شخصیت برند می توانید کسب و کارتان را به بهترین شکل تبلیغ نمایید طوری که در ذهن همگان نقش بسته باشد.
و شما را به موفقیت های بزرگ رهنمود سازد. این موفقیت هرچقدر هم بیشتر باشد به سبب شخصیت برند به دست خواهد آمد. به غیر از این مزایای دگری هم دارند از مهم ترین آنها میتوان به دلگرمی که به کارکنان شما می بخشد اشاره کرد.
زیرا بیشتر افراد هستند که دوست دارند. علاوه بر تلاش های فراوانی که میکنند. بستری مناسب هم برای رسیدن به اهدافشان باشد. و این بسترهر چقدر هم هموارتر باشد. بهتر می توانند. در راه موفقیت های کسب و کار شما قدم بردارند و این کار فقط با داشتن یک شخصیت برند مناسب با شرایط کسب وکار شما ممکن خواهد بود.
این شخصیت برند همچون پرچمی است که بیان گر هویت و اعتبار کسب و کارتان می گردد. و همه ی کارکنان همیشه باید به آن متعهد و در راستای رسیدن به قله های موفقیت پا بر جا باشند. اگر تازه شروع به کار کردین مهم ترین چیز برای شما شخصیت برندمی باشد.
یعنی با یک برند عالی می توانید علاوه بر جذب مشتری کار کنان زیادی را به سمت شما بکشاند. و در کمترین زمان شرکت شما بیشترین کارکنان را به خود می بیند. و یا اگر تعداد کارکنانتان کم می باشد. روز بروز شاهد بیشتر شدن آنها خواهید بود. و از این حیث آماربی نظری را ثبت خواهید. کرد. هدف از اجرای این مقاله آشنا کردن شما با استودیوی هانی گرافیک هست.
اگر علاقمندین یک شخصیت برند ایده آلی برای کسب و کارتان داشته باشید. در اسرع وقت از راه ارتباطی که در بالای مقاله به آن اشاره کردیم. با مدیر این مجموعه ی نفیس تماس برقرارنمایید مطمعن باشید. برای دست یابی به قله های افتخار گامی موثر خواهید برداشت.
۱۲ آرکی تایپ یا کهن الگوی تعریف شده
در این قسمت از مقاله می خواهیم. شما را با ۱۲ کهن الگو که همان Archetypes می باشد. به همراه تمامی جزئیات آنها آشنا سازیم. این الگوها چارچوب هایی برای افراد مهیا می سازند. که باعث پدید آمدن احساسات و عواطف گوناگونی در آنها می گردد. این موضوع به نظرتون جالب نیست؟ پس بهتون پیشنهاد می کنیم.
ادامه ی مطلب را با دقت بیشتری مطالعه کنید. چون به بررسی این ۱۲ کهن الگو می پردازیم. که یکی از دیگری جذاب و جالب تر می باشد این موارد به ترتیب زیر می باشند.
۱-آرکتایپ قانون شکن یا شورشی(The Rebel)
این نوع الگو از دیگر الگوها متفاوت عمل می کند. و در این راستا همیشه علاقمند و پابرجا می باشد. علاوه بر این قادر می باشد. شخسیت کاریزماتیکی را ایفا نماید همینطور در راه برطرف کرده چالش های موجود با شجاعت تمام ایستادگی می کند.
این برندها برای تولید محصولات مدرن تخصص خاصی را ارائه می کنند. غلاوه بر این این برند در روند توسعه ی صنعت اهمیت زیادی ندارد. و مشتریان خود را با همان نگاه اول شگفتزده می کند. و تبلیغات ویژه ای در این برند اعمال می شود و به طور مستقیم به محصولات اشاره می گردد. برند Harley Davidson را می توان از نمونه های برند آرکتایپ نام برد.
۲-آرکتایپ عاشق (Lover)
همان طور که از اسم آرکتایپ عاشق پیداست مواردی همچون احساسات، لذت بخشی درآن از اهمیت زیادی بر خوردار می باشد. این برند همیشه درپی برقراری رابطه ای صمیمی و عاطفی است از این رو سعی می کنند. آن را با ظاهری زیبا و جذاب طراحی کنند تا مشتریان خود را شگفتزده نماید. برند Chanel می توان مثالی برای آرکتایپ عاشق نام برد.

۳-آرکتایپ حکمران (The Ruler)
در آرکتایپ حکمران موضوعاتی همچون قدرت، رهبری، کنترل، اعتماد به نفس و نظامند بودن به امور از خوصیات برجسته ی آرکتایپ حکمران می باشد. آنها همیشه آماده به خدمت بوده و در راستای اهداف خود پر ادعا ظاهر می شوند. و این خوصیات را به نحو احسن به مشتریان خود انتقال می دهند و از خروجی مثبت آنها به خوبی بهره گیری می نمایند.
این نوع برندها همیشه و در همه حال تمایل دارند در ذهن افراد خود را به شکلی جذاب و قدرتمند ثبت نمایند. و از ناتوانی ، کم توجهی احساس خوشایندی ندارند. این برندها همواره با ایده های مدرن و خاص در میان سایر برندها در بازار عرض اندام کنند تا نشان دهند.
که در همه حال می توانند در بازار حکمران باشند و با توجه به این خوصیات ومسئولیت پذیری مشتریان این برندها را به وفاداری تشویق می نماید. از این رو علاقمند به این برندهای حکمران معمولا تبلیغاتی را دوست دارند. که قدرت و توانایی بالایی در آن نهفته باشد. و برند Rolex از نمونه های معروف و جذاب آرکتایپ حکمران می باشد.

۴- آرکتایپ تلخک (The Jester)
آرکتایپ تلخک همیشه به طور لحظه ای زندگی می کند. و این حالت بسیار لذت بخش می باشد. این برندها اتفاقات جزئی را هم به شکلی جالب و خنده دار جلوه می دهند. آرکتایپ تلخک به خیلی از مسائل چندان اهمیت نمی دهند. و تلاش می کنند تا از لحظاتی که دارند.
به نحو کافی لذت برده باشند این برندها برای برطرف کردن مشکلات بیهوده تلاش نمی کنند. در واقع می توان گفت که آینده نگرنیستند آنها می کوشند. تا میزان ارزش اهمیت شوخی کردن و تفریح را در میان افراد رایج دهند. با این کار کودک درونی آنها را فعال کرده و با آنها ارتباط برقرار نمایند.
تا علاوه بر این انگیزه ی آنان را برای توسعه ی کسب و کار افزایش داده باشند.تبلیغات این برندها نه تنها خسته کننده به نظر نمیرسد. بلکه با بهره گیری از رنگ های پر انرژی موجب شادی بخش افراد می گردد.برند Rolex یکی از نمونه های آرکتایپ تلخک می باشد. که همواره با ارائه ی رنگ های شاد و شعارهای کمدی یکی از بهترین برندها بحساب می آید.
۵-آرکتایپ ساحر(The Magician)
آرکتایپ ساحرهمیشه از قانون خاصی پیروی می نماید. که اساس آن برروی علم و فناوری های گوناگون طراحی شده اند.این برندها جنبه های بصری، کاریزماتیک و….. را به خود گرفته اند. و افرادی که به دنبال اهداف بزرگی هستند. بستری مناسب برای آنها فراهم می کنند. که رویای آنها به واقیت تبدیل گردد. و برای بهبودی هرچه بهتر آن اثرات فراوانی می گذارد.
در واقع این برندها کارهای غیر ممکن را به ممکن و بطوری که واقیت داشته باشه تبدیل می نمایند. این برندها همیشه و در همه حال در تلاشند تا کارهای مدرن ارئه دهند. تا لحظات بهتری را برای مشتریان خود به ثبت برسانند تمام مشتریانی که به آرکتایپ ساحرعلاقمند هستند.
تمایل دارند که با بهره گیری مناسب از لحظات و خدمات این برند رشد کرده و به اهدافشان دست یابند. تبلیغات در این برندها معمولا بصورت خیالی و الهام بخش می باشد برند Disney از نمونه های معروف آرکتایپ ساحر می باشد.

۶-آرکتایپ خردمند (The Sage)
آرکتایپ خردمند همانطور که می دانید. عنوان های زیادی را به خود اختصاص داده است. مثل دانشمند، فیلسوف، باهوش و موارد دگیری که از این دسته می باشند. آرکتایپ خردمند همواره با جستجوهای هوشمندانه ی خود همیشه در پی یافتن حقیقت و راهکاری منتقی برای رویارویی با چالش های مختلف می باشد. و موضوعاتی از قبیل یادگیری و آموزش از جمله تعهدات آرکتایپ خردمند یا همان دانشمند بحساب می آید.
متخصصینی که در حوزه های کاری خود همواره مشغول تحلیل و جمع آوری اطلاعاتشان هستند. آرکتایپ خردمند بهترین و مناسب ترین گزینه برای آنها می باشد و برندهایی مانند Google و Harvard ازنمونه برندهای آرکتایپ خردمند.
۷-آرکتایپ معصوم ( Innocent )
آرکتایپ معصوم در همه حال شاداب و سرحال و بدون هیچ ادعای ریاستی زندگی را ساده می گیرد. و خود را درگیر افکار منفی نمی کند. و همیشه در تلاش هست. که به همه موارد خوش بینانه بیندیشد. و قابل اطمینان واقع گردد.به پیروی از همین خوش بینی از هیچ مانعی هراس ندارد. و در تمام منابع بصورت شفاف عمل می نماید.
به همین خاطر مشتریان با شور و شوق بیشتری جذب آرکتایپ معصوم می شوند. و تبلیغات در این برند دور از پیچیده گی و اغراق آمیز می گردد. برندها در آرکتایپ معصوم از تصاویرهای طبیعی شکل یافته و بدون هیچ دشواری در تبلیغات از آن بهره گیری می نمایند. آرکتایپ معصوم مناسب برندهایی می باشد که کودکان را مخاطب خود قرار می دهند برند Dove نمونه های بهتری از آرکتایپ معصوم بحساب می آید.
۸-آرکتایپ پیروز (The Hero)
آرکتایپ پیروز یا همان قهرمان در همه ی شرایط و در مقابل چالش های مختلف به طور جنگجو ظاهر میشود. و به تمام این موارد علاقه دارد از این رو برند آرکتایپ پیروز شخصیت استواری به خود می گیرد. و عاشق چالش های سخت و دشوار می باشد. و در مقابل تمام مشکلاتی که در چالش ها می باشند. شجاعانه ایستادگی می کند.
این برند ها همیشه در تلاش اند تا با ارائه ی محصولات بهتر و با کیفیت تر از رقبای خود پیشی بگیرند و با اعتماد به نفسی که دارند. مشتریان را به راحتی جلب خود می نمایند. از آرکتایپ پیروز در حوزه ی تبلیغات با رنگ ها و تصاویرجذابی که در اختیار دارند. نماد قدرت و استقامت را ایفا می کنند. اگر بخواهیم مثالی برای آرکتایپ پیروز ارائه دهیم BMW بهترین گزینه می باشد.
۹-آرکتایپ انسان خاص (The Regular Guy)
آرکتایپ انسان خاص از تنها ماندن هراس دارد و علامند هستن د ر اجتماع بیشتر کار گروهی ارائه دهند. این برندها برای رسیدن به اهداف خودشان همدل بودن و فروتنی را سرلوحه ی کار خود قرار می دهند. تصویر یک برند آرکتایپ انسان خاص حاکی از صادق بودن و قابل اعتماد بودن آن می باشد.و از این بابت به خودشان افتخار می کنند.
مهم ترین اهداف آرکتایپ انسان خاص رفتار عادلانه و ارتباط برقرار کردن با مشتریان خود می باشد. از این رو مشتریان علاوه بر نگاه ویژه خواسته های خود را بهتر درک می کنند.
این برندها با رفتارهای متواضعانه ای که از خود ارائه می دهند.به آسانی اعتماد مشتریان را به خودشان جلب می نمایند. آرکتایپ انسان خاص متناسب با برندهایی می باشد که تلاش می کنند. کاربران با احساس امنیت خاطر و راحتی از محصولات خود استفاده کنند Levi’s از نمونه برندهای آرکتایپ انسان خاص می باشد.
۱۰-آرکتایپ حفاظت کننده (The Caregiver)
آرکتایپ حفاظت کننده خود را بیشتر وقف دیگران می کند. و در راستای پرستاری و حفاظت از آنها می کوشد. یعنی بیشتر از این که به خود فکر کند به دیگران اهمیت می دهند. برای آرکتایپ حفاظت کننده خوش بینی ارزشی ندارد. به گونه ای در میان برندها بخشنده گی را سر لوحه ی کار خود قرار می دهد. در راستای اهداف این برندها کمک کردن به دیگران از اهمیت بالایی برخوردار است.
این برند ها همیشه و در همه حال به دنبال فراهم کردن امنیت و آسایش مشتریان خود می باشد. و در مقابل چالش ها ی مختلف استواری پیشه می کنند. این برند ها معمولا متناسب با کسب و کارایی می باشند. که در حوزه های خانواده یا اجتماعی و در مواردی همچون درمان و سلامت افراد فعالیت می نمایند. برندهای محصولات حفاظت از کودکان همانند برند Johnson & Johnson می باشند که در این دسته قرار داده شده اند.
۱۱-آرکتایپ خلق کننده (The Creator)
آرکتایپ خلق کننده که دارای شخسیت خاصی می باشد. با ارائه ایده های مدرن یک تحلیل گر بسیار قدرتمندی بحساب می آید. علاوه براینکه این برندها مورد اعتماد مشتریان خود می باشند، دست به انجام دادن کارهایی می شوند. که خارج از محدوده ی آنها هستند.
و موجب خلق اثری جدید در میان سایر برندها می باشند. آرکتایپ خلق کننده همیشه با ایده های جدید و جذاب استقبال می نمایند. و از خلق کردن محصولات جدید که قبلا وجود نداشتن شگفتزده می شود. برندهایی که آرکتایپ خلق کننده خلق کرده بیشتر در حوزه هایی مانند طراحی ، بازاریابی ، یا تکنولوژی هایی که برای اجرای آنها نیاز به ایده های مدرن می باشند.
به کار گرفته می گردد. این برندها را در واقع می توان کلیدی برای موفقیت اجرای ایده های خلاق و پیشرفته نام برد. و از این بابت همیشه قدرت و اعتبار خود را به رخ همگان می کشند. اگربخواهیم برای آرکتایپ خلق کننده مثالی بزنیم. Apple مناسب ترین گزینه ای هست که می توان ازآن نام برد.
۱۲-آرکتایپ کشف کننده (The Explorer)
آرکتایپ کشف کننده یا همان مخترع یک ماحراجوی مستقل که دارای اعتماد به نفس بیشتری می باشد بحساب می آید. و راه کارهای مختلفی را نسبت به سایر برندها ارائه می دهد. و برای رسیدن به اهداف خود به مسیری که در آن می باشد.
بیشتر اهمیت می دهد. تا اینکه به مقصد تمرکز کند آرکتایپ خلق کننده را می توان یک جستجوگر همیشه در حال فعالیت که اصلا به استراحت فکر نمی کند نام برد. آرکتایپ خلق کننده همیشه درپی بستری مناسب برای کشف کردن هستند. مهم ترین آهداف آنها رضایتمند بودن افراد درسراسر جهان می باشد.
از طریق این برندها محصولاتی تولید میشود. که هیجان انگیز و ترویج کننده هستند از این رو تجربه ی بهتری برای رویارویی با رویدادهای جدید در جهان به حسااب می آیند. محصولاتی که به واسطه ی آرکتایپ کشف کننده تولید می شوند. عبارتنداز وسایل نقلیه مخصوص ماشین های افرود همراه با لباس های خاص ورزشی و تجهیزات مناسب برای ورزش کوهنوردی نام برد. برند Redbull نمونه ای از آرکتایپ خلق کننده به حساب می آید.
رعایت الگوهای UX و UI
به غیراز تمام مطالبی که در این مقااله اشازه کردیم. مجموعه ی هانی گرافیک در زمینه ی الگوهای UX و UL فعالیت دارد. به عقیده ی بیشتر افراد رعایت الگوهایی که در این بخش به بررسی آنها می پردازیم. از طریق تحقیقات جدیدی که توسط افراد خاص به دست آمده. مخصوص روانشناسی چشم و احساسات انسانی و عواطف های مربوط به آنها می باشند.
بهره گیری از روانشناسی رنگ
انتخاب رنگ یکی از موارد بسیار مهم بحساب می آید. که باعث جلب مشتریان می باشد. لذا این کار باید توسط افراد متخصص و کاربلد انجام گیرد. اگر در انتخاب رنگ ها درست عمل شود. رضایتمندی مخاطبین را درپی خواهد داشت. و هرچه این بستر هموارتر باشد.
منجربه بالارفتن میزان فروش می گردد. پس با احتساب این مطالب استودیوی هانی گرافیک یکی از بروزترین و با ارائه ایده های مدرن کار را برای افرادی که به دنبال جذب هرچه بیشتر مخاطبین خود می باشند. آسانتر می سازد.
در پایان خاطرنشان می شود که برای فرهنگ سازی و توسعه ی کسب و کار همینطور در کنار آن ثبت کردن کاراکتر برند خود. در ذهن همگان آن را به دست گرا فیست خود نسپارید. چون این کار نیاز به تخصص ویژه ای دارد. استودیوی هانی گرافیک مناسب ترین گزینه برای شما می باشد.
مطمئن باشید در همان نگاه اول به حرفه ای بودن این مجموعه پی خواهید برد.پس همه ی اهدافی که در سردارید. در مرحله ی اول آنها را لیست کرده. و به دست این گروه بسپارید همانطور که در بالای مطالب اشاره کردیم. مجموعه ی هانی گرافیک با اندیشه های مدرن پا به این عرصه نهاده و آماده ی به نمایش گذاشتن هرگونه طرح های شما مشتریان غزیز را دارا می باشد.
علاوه بر این می تواند کاراکتر برندی که قبلا طراحی نمودید. اما در حال حاضر دوست دارید. که با حفظ چارچوب های کاراکتر قبلی شما تغییراتی از نظر رنگ و …. بر روی آن اعمال دهید. را به نحو احسن به ثمر برساند. پس در اسرع وقت با خانم لطفی که مدیر و کارشناس استودیوی هانی گرافیک می باشند. و این مجموعه ی بزرگ و تخصصی را اداره می نمایند از طریق شماره ی درج شده تماس حاصل فرمایید.